Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten meerdere accounts

(Onderwerp aangemaakt op: 22-07-2019 12:34 PM)
238 Weergaven
Shana10
First Poster
Opties

Mijn contacten staan op mijn gmailaccount, voor onze gezamelijke agenda staat ook het account van mijn man op mijn gsm (met zijn contacten).

In de app contacten kan ik enkel mijn contacten zichtbaar zetten. In de app berichten en telefoon kan ik dit niet kiezen en staan ook mijn man zijn contacten. Op zich is dat geen probleem, maar de app kiest zelf welke naam wordt weergegeven bij een bericht of oproep. Hierdoor krijg ik berichten van mama, wat eigenlijk mijn schoonmoeder is, en van Carine, wat bij mij mama is.

Hoe kan ik dit aanpassen?

0 Likes
1 Antwoord
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Shana,

Is er een reden waarom jullie geen gedeelde agenda aanmaken? Bijvoorbeeld via GMail, of de Samsung familie-agenda als jullie telefoons deze functie ondersteunt?

Een andere optie zou zijn om een apart account aan te maken alleen voor de agenda, en de contacten op beide persoonlijke accounts houden. Maar ik raad je echt aan om via jullie bestaande persoonlijke accounts één agenda met elkaar te delen via de optie van Google of Samsung zelf. Met accounts die je met meerdere personen deelt kun je namelijk tegen meer problemen aanlopen met betrekking tot synchronisatie dan alleen de contacten.

kevin-sig
0 Likes