Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten kopiëren van Google account naar telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 24-12-2023 04:31 PM)
1519 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten, welke alle in mijn Google account staan, kan kopiëren naar mijn telefoon?
0 Likes
14 Antwoorden
lionman
Pathfinder
Opties
Ik heb dat al ingetypt in google, zonder wijzer te worden. Het betreft geen nieuw toestel, maar hetzelfde toestel.
Wat ik zou willen is mijn contacten, welke in mijn google account staan, ook op mijn toestel te hebben.
Maar ik heb geen idee hoe ik dat aan moet pakken....
lionman
Pathfinder
Opties
Downloaden?? Contacten vanuit Google account op telefoon? Hoe dan?
0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Ik vond ook een andere methode. Ik kan contacten verplaatsen van het google account naar de telefoon. Maar dan zijn alle contacten (verplaatsen) uit de google account uiteraard verdwenen.
Is er geen methode om na dat verplaatsen ook weer in die google account te krijgen als kopie?
Kees59
Hotshot
Opties
Open de app Instellingen op uw telefoon.

Tik op Google.

Tik op Instellen en herstellen.

Tik op Contacten terugzetten.

Als u meerdere Google-accounts heeft, tikt u op Van account om het account te kiezen waaruit u contacten wilt terugzetten.

0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Duidelijk. Maar waar gaan die contacten dan heen? Er zijn immers meerdere mogelijkheden, zoals b.v. een sim kaart of samsung account.
Ik wil (voor de duidelijkheid) alle contacten op de telefoon èn (gesynchroniseerd?) op de google account.
De bedoeling is, dat als ik een nieuw contact toevoeg op mijn telefoon, deze eveneens aan het google account wordt toegevoegd. Kan dat?

Ik krijg nml. op de beschreven manier geen contacten zijn om te herstellen. Dit gaat dus niet werken.......
Kees59
Hotshot
Opties
Ga als volgt te werk om apparaatcontacten automatisch op te slaan als Google-contacten:

Open de app Instellingen op je Android-telefoon of -tablet.

Tik op Google. Instellingen voor Google-apps. Google-contacten synchroniseren. ...

Zet Automatische back-up en synchronisatie van apparaatcontacten uit.

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Hoe zet ik mijn contacten op mijn Google-account?

Importeren van simkaart.

Open de app Contacten op je Android-telefoon of -tablet.

Tik onderaan op Corrigeren en beheren. Importeren uit bestand.

Als je meerdere accounts op je apparaat hebt, kies je het account waarin je de contacten wilt opslaan.

Zoek en selecteer het vcf-bestand dat je wilt importeren.

0 Likes
lionman
Pathfinder
Opties
Maar mijn contacten staan al op mijn google account..... Sim kaart staat niets op.
Ik had eerst een situatie waarbij vrijwel alle contacten op de google account, maar ook op de telefoon staan. Ik had "apparaatcontacten ook synchroniseren" aangezet. Dom, want toen was alles verdwenen van de telefoon en in mijn account stond alles dubbel......;-(
Ik heb dus nu alle contacten op mijn account, maar wil ze tevens op de telefoon. Zit me dus suf te verzinnen welke methode het veiligste is.
lionman
Pathfinder
Opties
Helaas levert dit niets op.......
0 Likes