op 09-06-2017 11:56 AM
Ik he op mijn S8 een muzieknummer (mp3) die ik graag wil selcteren als ringtone. Het is me ooit gelukt maar nu accepteert hij het zelfde muzieknummer niet meer als ringtone. Hij download hem wel maar zet hem vervolgens niet in de lijst van bestaande ringtonen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-07-2019 09:16 AM
op 14-03-2020 11:30 AM
Hallo. Ik heb ook het issue dat ik geen ringtone kan aanpassen. Heb de App machtingen gereset maar elke keer als ik op het "+" druk krijg ik dat ik Machtigingen moet toestaan bij instellingen.
Geen idee wat er verder mee bedoelt word.
Dus HELP, wat moet ik doen??
op 16-03-2020 11:01 AM
Hi @AJ_H,
Gek dat het nog niet wil lukken na de app machtigingen te hebben gereset. Dan is de laatste optie om een back-up te maken van je gegevens en een reset uit te voeren. In sommige gevallen wordt het probleem juist meegenomen in de back-up, dus probeer na de reset eerst om de beltoon in te stellen, als dat werkt, kun je de back-up terugzetten.
op 16-03-2020 02:19 PM
Dank voor de reactie. Tot mijn verbasing zag ik gisteren ineens de ringtone tussen alle andere ringtones staan en kon ik die selecteren. Echter via de "+" optie krijg ik nog steeds die melding.
Had ringtone in de ringtone folder en notificatie folders gekopieerd. Denk dat dat geholpen heeft. Zie namelijk de ringtone ook er 2 keer in staan
op 16-03-2020 02:25 PM
op 02-05-2021 09:54 PM
Hallo iedereen,
Sinds gisteren heb ik een Samsung Galaxy A41 gekocht. In mijn ogen (lees:kluns) één hoop ellende qua instellingen, gegevensoverdracht, updates,...
Gelukkig heb ik een dochter die me wat kan helpen.
Maar mijn beltonen staan allemaal volgens 'thema', d.w. z. Galaxy, rustig, fun, retro,... maar ik vind geen mogelijkheid om een eigen mp3 als beltoon én als meldingstoon voor berichten te koppelen. Is dit mogelijk bij dit toestel??
Dank bij voorbaat!!
Groeten, Ringo
op 05-05-2021 08:18 AM
Hi @Ringo977,
Welkom op de Community.
Als je naar Instellingen gaat -> Geluiden en trillen -> Beltoon -> Rechtsboven het plusje (+) -> Kies je beltoon.
Lukt het dan wel? 👍