op 27-05-2017 01:31 PM
Hallo allemaal, ik heb de samsung a5 2016, alleen heb ik een probleem. Zodra ik mijn telefoon wil opladen krijg ik een melding met: Kan niet opladen
opladen onderbroken.
batterijtempratuur te laag.
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn telefoon weer kan opladen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-05-2024 11:53 AM
Helaas, je methode heeft gister wel gewerkt om mijn telefoon aan te krijgen. Maar nu blijft het hangen bij 29%.
Als ik heb probeer op te laden gaat het niet leeg, maar wordt ook niet opgeladen. Ik krijg de melding opladen is gestopt: temperatuur van uw apparaat is te laag, of temperatuur van uw telefoon is laag: batterij wordt langzaam opgeladen.
Als ik me telefoon heel veel gebruik (waardoor blijkbaar mijn telefoon wel warm word) dan laad het heel ff op, maar dan krijg ik na een poosje weer zelfde melding: temperatuur is te laag..
op 22-05-2024 05:06 PM
Hallo @Members_U5GyB8Q,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel helemaal up-to-date en gebeurt dit ook nadat je jouw toestel een paar minuten hebt uitgeschakeld of 1 keer opladen wanneer het toestel uitstaat? Heb je daarnaast ook met een andere kabel en oplaadblokje geprobeerd?
Met groet,
Ajay
10-08-2024 09:47 AM - bewerkt 10-08-2024 09:50 AM
Hallo!
Ik heb precies hetzelfde met mijn Samsung Galaxy Z Fold 4:
"Opladen vertraagd vanwege lage temperatuur.
De oplaadsnelheid wordt weer normaal als de telefoon warmer wordt."
Het is echter 20 graden in huis...
Hij wilde gisteravond niet meer opladen, op geen enkele lader. Bij eentje gaf hij bovengenoemde melding en 10 uur later (vanmorgen) is hij gelukkig weer opgeladen. Maar ook nu wil hij niet opladen. Als hij aan een draadje hangt knippert het "batterijteken" licht, maar er verschijnt geen "bliksemflits-teken" dat hij aan het opladen is en hij laadt ook niet op.
Ik heb nu ook, achteraf, het idee dat de batterij de laatste paar dagen sowieso extreem snel leegliep. Normaal red ik het al niet de hele dag met een volle oplading, maar nu was ik aan het einde van de ochtend al op 40% of zo, terwijl ik hem nauwelijks gebruikte. Ik dacht zelf dat er misschien iets open stond wat extreem veel batterij vroeg en had al van alles nagelopen, maar ditt was al wel opgevallen.
Wat kan ik doen?
Met vriendelijke groeten,
Marlous
op 13-08-2024 03:09 PM
Hallo @Members_L6dBf2T,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je de bovenstaande tips niet hebben geholpen raad ik aan dat er een monteur naar gaat kijken. Zie de onderstaande links.
Voor de ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Voor de Service Center: https://bit.ly/2CKz9mr
Met groet,
Ajay