op 21-05-2017 10:04 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo samsung fam,
Ik heb mijn s7 edge nu bijna 3 maanden en mijn back button die doet af en toe raar. Als ik dan op terug druk dan blijft mijn toetsenboord vast lopen en soms werkt het helmaal niet? Iemand die er ook last van heeft of een oplossing heeft?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 22-05-2017 07:40 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey Randa,
Welkom op de Samsung Community! :smileyvery-happy:
Doet de backbutton het wel goed als het toetsenbord niet open is, bijvoorbeeld als je een app wilt afsluiten of een pagina terug wilt in de browser?
Zoals je dat beschrijft klinkt het namelijk als een probleem met het toetsenbord. Kun je eens proberen om de gegevens te wissen door de volgende stappen uit te voeren?
Navigeer naar de instellingen --> Applicaties --> Rechtsboven op de drie puntjes --> Systeem-apps weergeven. Zoek vervolgens Samsung-toetsenbord in het lijstje (ervan uitgaande dat je de standaard toetsenbordapp gebruikt) --> Opslag --> Cache legen en Gegevens wissen.
Let op: als je wilt dat woordenlijsten en dergelijke instellingen worden opgeslagen, synchroniseer dan eerst met Samsung Cloud via de Instellingen --> Clouds en Accounts --> Samsung Cloud, zet hier Toetsenbordgeg. aan en wacht totdat het synchroniseren is voltooid.
Doet-ie het hierna wel weer goed?
op 22-05-2017 07:40 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey Randa,
Welkom op de Samsung Community! :smileyvery-happy:
Doet de backbutton het wel goed als het toetsenbord niet open is, bijvoorbeeld als je een app wilt afsluiten of een pagina terug wilt in de browser?
Zoals je dat beschrijft klinkt het namelijk als een probleem met het toetsenbord. Kun je eens proberen om de gegevens te wissen door de volgende stappen uit te voeren?
Navigeer naar de instellingen --> Applicaties --> Rechtsboven op de drie puntjes --> Systeem-apps weergeven. Zoek vervolgens Samsung-toetsenbord in het lijstje (ervan uitgaande dat je de standaard toetsenbordapp gebruikt) --> Opslag --> Cache legen en Gegevens wissen.
Let op: als je wilt dat woordenlijsten en dergelijke instellingen worden opgeslagen, synchroniseer dan eerst met Samsung Cloud via de Instellingen --> Clouds en Accounts --> Samsung Cloud, zet hier Toetsenbordgeg. aan en wacht totdat het synchroniseren is voltooid.
Doet-ie het hierna wel weer goed?
op 22-05-2017 11:22 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bedankt