Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

[Advies] Galaxy S8 Boot Loop, advies overbrengen data

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2021 04:29 PM)
567 Weergaven
Danil14
First Poster
Opties

Beste forumleden, 

Sinds gisteren heeft de S8 van mijn moeder last van een Boot Loop. Geen idee hoe dit komt..... Een aantal dagen geleden is de telefoon geüpdatet en functioneerde prima. Inmiddels is er een vervangende toestel gekocht, namelijk de Galaxy A51. Ik heb een aantal dingen geprobeerd om het probleem op te lossen maar tevergeefs. Hard resetten is geen optie omdat ze graag haar foto's wilt behouden. De telefoon sluit en herstart automatisch weer op om de 5 minuten. Ik wil graag alle bestanden/foto's/apps en contacten overzetten naar de A51. Wat is hiervoor de beste optie? Samsung Smart Switch of een back up maken met Google Drive? Ik vrees dat tijdens het overzetten van de data naar de A51 of Google Drive de telefoon wederom in een Loop komt waardoor de overdracht stopt 😓.....

Hebben jullie een passend advies voor mijn probleem? Ik hoor het graag! 

Met vriendelijke groet, 

Danil 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Danil, 

Als ik het goed begrijp start het toestel dus wel op en kom je er in, maar start hij na ongeveer 5 minuten opnieuw op? Een boot loop is namelijk dat je er helemaal niet in komt; dat hij tijdens het opstarten dus alweer opnieuw opstart voordat je ook maar iets kan doen.

Bij een echte boot loop is er niets aan te doen; je komt dan immers niet meer bij de bestanden. Als je er nog wel in komt, dan kun je het beste een back-up maken in de cloud via Google Foto's. Als dat proces namelijk na 5 minuten wordt afgebroken, dan kan hij verder gaan waar hij is gebleven na het opstarten. Als andere back-up opties worden afgebroken dan kan het zijn dat je opnieuw moet beginnen of dat je beschadigde bestanden krijgt.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Danil, 

Als ik het goed begrijp start het toestel dus wel op en kom je er in, maar start hij na ongeveer 5 minuten opnieuw op? Een boot loop is namelijk dat je er helemaal niet in komt; dat hij tijdens het opstarten dus alweer opnieuw opstart voordat je ook maar iets kan doen.

Bij een echte boot loop is er niets aan te doen; je komt dan immers niet meer bij de bestanden. Als je er nog wel in komt, dan kun je het beste een back-up maken in de cloud via Google Foto's. Als dat proces namelijk na 5 minuten wordt afgebroken, dan kan hij verder gaan waar hij is gebleven na het opstarten. Als andere back-up opties worden afgebroken dan kan het zijn dat je opnieuw moet beginnen of dat je beschadigde bestanden krijgt.

kevin-sig