Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A3 AOD niet leesbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2017 07:40 PM)
1090 Weergaven
ctammes
Journeyman
Opties

Het Always On Display op mijn A3 is niet helder genoeg en daarmee onleesbaar. Direct na uitschakelen van het scherm is wel leesbaar. Is dit ergens instelbaar?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Het Always on Display maakt gebruik van de lichtsensor voor de helderheid. Als het heel donker is in de ruimte is er minder licht nodig om het AoD te zien en wordt de helderheid naar beneden bijgeschroefd. Zorg er dus ook voor dat de sensors bovenaan de telefoon niet vuil of bedekt zijn voor het beste resultaat, want anders denkt de sensor dat het donker is en is het AoD inderdaad niet te zien.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Ctammes, kan je er een foto van maken als hij niet leesbaar is?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
ctammes
Journeyman
Opties

Ha Rohid,

dat wil ik wel doen, maar dan zie je een vrijwel zwart scherm, ik denk dat dat niet helpt. Maar ik post wel een foto als het weer niet werkt.

Vandaag was het scherm soms wel, soms niet zichtbaar. Ik kan er nog geen logica in ontdekken.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ben benieuwd! Anders even proberen of dit in de veilige modus ook zo is.

Dit doe je zo:
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591

Mocht dat niet helpen kan je de fabrieksinstellingen terug proberen te zetten en kijken of het dan wel werkt.
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Het Always on Display maakt gebruik van de lichtsensor voor de helderheid. Als het heel donker is in de ruimte is er minder licht nodig om het AoD te zien en wordt de helderheid naar beneden bijgeschroefd. Zorg er dus ook voor dat de sensors bovenaan de telefoon niet vuil of bedekt zijn voor het beste resultaat, want anders denkt de sensor dat het donker is en is het AoD inderdaad niet te zien.

kevin-sig
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Klopt, maar hij mag niet onleesbaar zijn haha!
0 Likes
ctammes
Journeyman
Opties

Ik zou dan verwachten dat het AOD in de felle zon helderder is, maar dat is niet altijd zo. Tenzij het misschien al aan de maximale helderheid zit en vanwege de zon niet leesbaarder wordt.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb jij nog de kans gehad om een foto ervan te maken?
0 Likes
ctammes
Journeyman
Opties

Laatst wilde ik dat doen, maar toen ik de camera gepakt had, was het display intussen helderder geworden. Dat kostte blijkbaar wat tijd. 

Ik kijk zojuist even: na het openen van het klepje nauwelijks leesbaar en plotseling helder. Ik kan er wel mee leven.

0 Likes