Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoord smartlock

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2021 05:10 PM)
716 Weergaven
Jacqven
Apprentice
Opties

Hallo,

Even een vraagje. Ik heb sinds twee dagen en nieuwe telefoon. Samsung galaxy s20 fe. Ik heb mijn vinger afdruk ingesteld, maar wil dit veranderen. Nu moet ik bij smartlock mijn wachtwoord invoeren. Ik heb vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet. Kan ik ergens mijn wachtwoord veranderen. Ik zie nergens een button met wachtwoord vergeten. Als ik terug moet naar fabrieksinstellingen, ben ik alles kwijt. Dat lijkt me ook niet zo handig. Wie kan mij helpen? 

Alvast bedankt voor het mee denken. 

Groetjes, 

Jacq 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Romyyy
Pathfinder
Opties

Goedemorgen @Jacqven  Smart lock is onderdeel van het vergrendelscherm, je stelt je wachtwoord in bij biometrie en beveiliging.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Romyyy
Pathfinder
Opties
Goeie avond @Jacqven, dat is lastig, en ik snap best dat er frustraties erbij komen kijken. Wat ik je dan zou willen aanraden en dat is om een soft reset uit te voeren. Dit doe je door de knoppen voor aan/uit en volume omlaag tegelijkertijd ingedrukt te houden, jouw toestel start dan vanzelf opnieuw op. Voer dan vervolgens jouw gebruikelijke wachtwoord nog eens in, werkt deze dan wel???
Romyyy
Pathfinder
Opties
Wat ik er nog bij aan wil toevoegen, is een andere optie. Ga naar instellingen en typ in de zoekbalk van je instellingen 'vind mijn mobiel' en klik daar op. Nadat je daar op hebt geklikt, schakel je beide instellingen in, (indien nog niet ingeschakeld is) en klik je op de https://findmymobile.samsung.com / website. Log dan in, en zoek je telefoon en klik op 'ontgrendelen'. Volg daarna de stappen en jouw telefoon zal een paar keer overgaan / zoemen om jou te laten weten dat al jou wachtwoord patronen, en biometrische gegevens + telefoon wachtwoorden zijn gereset naar de fabrieksinstellingen. Het is niet nodig om je hele telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen..
Daarbij MOET je een Samsung account hebben om dit uit te kunnen voeren, en als je dat niet hebt dan ben je grof gezegd wel echt de *****.. en dat word een afspraak inplannen bij een service punt... omdat fabrieksherstel niet gaat werken...
Jacqven
Apprentice
Opties

Dank je Romyyy, ik ga het proberen. 

Weet je toevallig ook wanneer ik daar wachtwoord in heb moeten stellen. Ik kan het me niet meer herinneren. Misschien als ik weet wanneer ik dat moest doen, weet ik ook weer wat ik voor een wachtwoord heb gebruikt. 

0 Likes
Oplossing
Romyyy
Pathfinder
Opties

Goedemorgen @Jacqven  Smart lock is onderdeel van het vergrendelscherm, je stelt je wachtwoord in bij biometrie en beveiliging.

Jacqven
Apprentice
Opties

Hoi Romyyy,

Bedankt voor je hulp. Ik heb inmiddels mijn wachtwoord weer gevonden. Dus het is gelukt.

Groetjes, Jacqven

Romyyy
Pathfinder
Opties
Hoi @Jacqven Top !! Heel fijn. Hopen dat het niet weer gebeurd