Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

waarom moet ik elke keer weer opnieuw inloggen in mijn wifi netwerk terwijl automatisch verbinden aan staat ?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2020 09:32 AM)
9313 Weergaven
deGerre
First Poster
Opties

sinds een paar weken heb ik een nieuwe galaxy s10  512gb 
alles ingesteld ook de wifi 

nu valt de verbinding tussen mijn s10 en de wifi vaak weg en de s10 verbind zich dan niet weer met het wifi netwerk

dit terwijl automatisch verbinden gewoon aanstaat 

dit probleem heb ik met mijn vorige galaxy modellen nooit gehad 

hoe kan ik dit oplossen?

23 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @deGerre

Ervaar je dit alleen bij je thuisnetwerk of ook bij andere netwerken? Kun je het toestel eens in de Veilige Modus starten en kijken of het dan ook gebeurd? 

rsz-846676
0 Likes
Paul1616
First Poster
Opties

@BruceH  schreef:

Hi @deGerre

Ervaar je dit alleen bij je thuisnetwerk of ook bij andere netwerken? Kun je het toestel eens in de Veilige Modus starten en kijken of het dan ook gebeurd? 

Mag ik hier ook op inhaken. Ik heb hetzelfde probleem.

Alleen bij mijn thuisnetwerk. Ik heb in veilige modus opgestart en het leek eerst goed te gaan. Maar helaas ik heb het nu weer. Alleen minder vaak lijkt het.

Hoe kan ik dit oplossen?

Sorry voor het inbreken in dit topic, topicstarter. Als het moet wil ik ook wel een eigen topic starten, maar ik heb hetzelfde probleem namelijk.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
drabbe
First Poster
Opties

sinds de update naar android 10 moet ik elke keer mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen voor de wifi op de camping. Dat was niet het geval in android 9.

Ook thuis hoef ik niet elke keer in te loggen.

Met mijn andere apparaten, zoals andere telefoon, tablet en laptop hoef ik niet elke keer in te loggen.

Iemand een idee? Graag hulp

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @drabbe,

Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset? 

rsz-846676
0 Likes
drabbe
First Poster
Opties

Ja zeker, maar dat lost het probleem niet op

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, en krijg je geen optie in het wifi scherm om te onthouden bijvoorbeeld? Als je in het scherm bent om het wachtwoord in te voeren, kun je automatisch opnieuw verbinden inschakelen.

rsz-846676
0 Likes
drabbe
First Poster
Opties

Net geprobeerd, netwerkinstellingen resetten. Werd direct ingelogd. Hoefde niets in te vullen

Telefoon uitgezet en opnieuw opgestart, weer gewoon wifi ingelogd

Even van de camping afgeweest, buiten wifi bereik. Bij terugkomst niet inloggen.

Zal de volgende keer nog eens kijken bij het inloggen, of ik die melding van wachtwoord onthouden kan zien. Bedankt voor het meedenken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem. Ik hoor het graag. Anders het WIFI-netwerk vergeten en opnieuw aantikken, dan zou je het moeten zien terugkomen.

rsz-846676
0 Likes