Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verkenner/Muziek

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2019 07:15 PM)
2252 Weergaven
MatthevV
Journeyman
Opties

Ik heb mijn muziek opgeslagen op een SD-kaart  als: muziek/...... of music/artiest/album/tracknummer-titel. Als ik echter de map muziek open krijg ik alleen maar alle nummers te zien zonder enige vermelding van de artiest of album. Totaal onbruikbaar dus. Verder heb ik een playlist gemaakt van 1 artiest in Google Play Muziek.  Deze heb ik 1 maal gebruikt. De volgende keer was er nog maar 1 nummer over. Verder waren deze nummers (4 cd's) totaal verdwenen van mijn SD-kaart net als een aantal ANDERE SONGS. Ook al mijn bestanden van boeken zijn nergens meer te vinden. Waarom is er geen normale verkenner waarin ik mijn bestanden kan openen, zoals ik ze heb opgeslagen??

Vriendelijke groeten, Matthé

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Matthé,

De app die je zoekt het "Mijn bestanden" en staat voorgeïnstalleerd op je toestel. Je kunt kiezen voor bijvoorbeeld "SD-kaart" en navigeren naar waar je de bestanden hebt opgeslagen.

kevin-sig
MatthevV
Journeyman
Opties

Hartelijk dank voor je antwoord.

Helaas dit werkt niet. Zoals gezegd heb ik alles opgeslagen in de map Music/artiest/album/nummer-titel. 

Als ik nu de map muziek probeer te openen ga ik niet, zoals gebruikelijk in een normale verkenner, naar de map met alle artiesten, maar krijg ik alleen gelijk een lijst met alle songs door elkaar. Moet maar raden van welke artiest. Omdat alles met een tracknummer begint is het zelfs ook niet alfabetisch, maar alle nummers bij elkaar. 

Ik kan me voorstellen dat dit gebeurt in een Player, maar heb dit nog nooit meegemaakt op welke vorige telefoon/computer dan ook. 

Verder had ik dus alle muziek op mijn SD-kaart gezet. Heb van één artiest een playlist gemaakt. Toen ik enkele dagen later terug wilde was hier maar 1 nummer van over. De rest en ook een heleboel andere songs, waren plotseling nergens meer te vinden. Bij Samsung Servicepunt bleven ze maar volhouden dat ik dit zelf moet hebben gewist, maar dat is absoluut niet waar. Moet echt helemaal zoeken naar MIJN BESTANDEN of bij OPSLAG. Dus het is gewoon niet mogelijk dat ik deze per ongeluk gewist heb. Ditzelfde geldt voor een map waarin al mijn e-books stonden. Deze had ik nog helemaal niet gebruikt, maar was wel verdwenen.

0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

Hoezo is dit opgelost??? Ik heb dit inderdaad ook, zowel via mijn bestanden -> SD-kaart gedaan, als via instellingen -> opslag -> SD-kaart, maar in beide gevallen werkt het niet. De tussenliggende submappen worden gewoon niet getoond.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@MatthevV, is het een idee om een collega op afstand mee te laten kijken?

Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6 het laatste tijdvak is van 6-9.

rsz-846676
0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

Wat het meest irritant is, is dat gelul in die zogenaamde servicewinkels van jullie. 

Het enige antwoord dat ik krijg is dat ik het zelf heb gedaan.

Ook heb ik meerdere keren Android geupdated en iedere keer werkte hierna mijn SD kaartje niet meer. 

Ook hierop kreeg ik alleen maar als antwoord dat het kaartje kapot was.

Wat er wel gedaan werd is de kaart ongevraagd formateren, waardoor ik alles helemaal kwijt was.

Ik weet dus eigenlijk niet wat een collega van u zou kunnen doen door mee te kijken??

Matthé

0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

Nadat de hele lijst plotseling weg was, op dat ene nummer na, heb ik via mijn laptop de hele map Muziek met alle submappen (zoals Artiest/Album/tracknummer-titel) in 1 keer gekopieerd naar mijn SD-kaart in de telefoon. Dit leek goed te gaan, maar toen ik terug ging naar Windows leken hier ook een aantal mappen verdwenen te zijn. Toen ik echter goed keek bleken er van een aantal artiesten de map Artiest en Album gewoon verdwenen te zijn en stonden een groot aantal nummers plotseling gewoon LOS in de map Muziek te staan. Behoorlijk irritant allemaal. 

Matthé

0 Likes
MatthevV
Journeyman
Opties

@KevinW  schreef:

Hoi Matthé,

De app die je zoekt het "Mijn bestanden" en staat voorgeïnstalleerd op je toestel. Je kunt kiezen voor bijvoorbeeld "SD-kaart" en navigeren naar waar je de bestanden hebt opgeslagen.

Dit weet ik en dit heb ik ook gebruikt. Toen ik echter weer opnieuw muziek wilde afspelen bleek plotseling de map leeg.

Matthé

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Zeker irritant 😞 Heb je het al eens met een andere SD kaart geprobeerd? Want spontaan verdwenen bestanden klinkt als een geheuhenfout op de kaart.

Het aanbod van Bruce van een half jaar geleden (!) was zodat een expert op afstand mee kon kijken om het probleem dat je in eerste instantie omschreef — de weergave van je bestanden in de app Mijn Bestanden — inzichtelijker te maken en een aantal suggesties en/of oplossingen te bieden, maar als de SD kaart in de tussentijd geformatteerd is waardoor het probleem zoals beschreven er niet is langer is, dan kan er daar inderdaad niet veel aan gedaan worden, lijkt me..

kevin-sig
0 Likes