Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vergrendelscherm: inhoud sms verbergen, afzender niet

(Onderwerp aangemaakt op: 15-06-2020 09:41 AM)
682 Weergaven
Melissa__dg
First Poster
Opties

Beste,

Ik ben het altijd gewoon geweest dat wanneer ik een sms ontvang, mijn vergrendelscherm oplicht met de melding en de afzender toont maar de inhoud van de sms verbergt.

Nu vind ik enkel de optie om zowel inhoud als afzender weer te geven ofwel 'inhoud verbergen' bij meldingen maar dan wordt er enkel 'berichten' weergegeven en dus geen afzender, geen inhoud.

Bestaat er een mogelijkheid om dit toch mogelijk te maken? Alvast bedankt.

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MELISSA_dg,

Wellicht bedoel je het volgende:

Ga naar vergrendelingsscherm in je instellingen -> Dan naar onder scrollen en op meldingen klikken. -> Dan stijl instellen en op kort of gedetailleerd zetten en dan zie je weer de inhoud van de meldingen.

Als dat niet is wat je bedoelt, stuur dan eens wat screenshots mee.

rsz-846676
0 Likes
Melissa__dg
First Poster
Opties

Hallo,

Dit is niet wat ik bedoel. Dit staat reeds op gedetailleerd (ik kan enkel kiezen tussen pictogrammen of gedetailleerd) maar dan krijg ik zowel de inhoud van mijn sms te zien alsook de afzender.

De bedoeling is om énkel de afzender te zien, niet de inhoud van het bericht. Dus inhoud sms verbergen en bericht + afzender weergeven op vergrendelscherm.

Groeten

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is jammer genoeg niet meer mogelijk. Wellicht dat een app uit de Play Store dit mogelijk maakt.

rsz-846676
0 Likes