Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trillen hele tijd; Snapchat

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
282 Weergaven
stut2409
First Poster
Opties
Mijn telefoon trilt de hele tijd in snapchat en dan die ik mijn lens ook steeds groter en kleiner worden terwijl dit gebeurt kan iemand mij helpen. Het gaat om de samsungSamsung s20fe

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @stut2409,

Dat is inderdaad bijzonder. Ter controle; is jouw S20 FE en de app helemaal up-to-date en heb je jouw toestel ook opnieuw opgestart? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, kan je proberen de cache te legen van jouw toestel. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet ,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @stut2409,

Dat is inderdaad bijzonder. Ter controle; is jouw S20 FE en de app helemaal up-to-date en heb je jouw toestel ook opnieuw opgestart? Zo ja en je ervaart de issue nog steeds, kan je proberen de cache te legen van jouw toestel. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet ,

Ajay

Community Manager
0 Likes