Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

trillen navigatiebalk S10

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2020 06:57 PM)
2196 Weergaven
Cheryl92
First Poster
Opties

hallo, 

Sinds vandaag een galaxy S10 in mijn bezit. Hiervoor gebruikte ik mijn galaxy S8. So far,so good.

Maarrr.....

Weet iemand hoe ik het trillen kan activeren als je een toetst gebruikt uit de navigatiebalk? Bij de S8 trilde deze toetsen ligt, maar de instelling kan ik bij mijn S10 nog niet vinden. Tevens als ik bij de S8 ' hard ' onderin het scherm drukte, ging het scherm aan, kan dat ook met de S10?

Ik hoor het graag van een van jullie!

Groetjes,

Cheryl 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Cheryl,

Voor de trillingen is het nodig om onder Instellingen >> Geluid en trillen >> Bediening systeemgeluid/trillen >> Aanraakinteracties aan staat.

Met betrekking tot het hard indrukken van de homeknop: dat is helaas niet meer mogelijk. Hiervoor had de S8 namelijk namelijk een aparte sensor, maar daar was in de S10 geen ruimte voor vanwege de vingerafdruksensor die daar in de buurt zit. Je zou bijvoorbeeld wel kunnen kiezen voor 'Twee keer tikken om te wekken' (tip: gebruik de zoekfunctie binnen instellingen om deze instelling snel te vinden).

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Cheryl,

Voor de trillingen is het nodig om onder Instellingen >> Geluid en trillen >> Bediening systeemgeluid/trillen >> Aanraakinteracties aan staat.

Met betrekking tot het hard indrukken van de homeknop: dat is helaas niet meer mogelijk. Hiervoor had de S8 namelijk namelijk een aparte sensor, maar daar was in de S10 geen ruimte voor vanwege de vingerafdruksensor die daar in de buurt zit. Je zou bijvoorbeeld wel kunnen kiezen voor 'Twee keer tikken om te wekken' (tip: gebruik de zoekfunctie binnen instellingen om deze instelling snel te vinden).

kevin-sig
Cheryl92
First Poster
Opties
Super bedankt. Het is inmiddels gelukt. Het tikken zal een kwestie van aanleren worden.
0 Likes