Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoongesprekken opnemen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2021 12:14 PM)
2253 Weergaven
twan29
Student
Opties
Ik ben op zoek naar een goed werkende ap die telefoongesprekken op neemt.
Door bepaalde privé dingen wat door gespeelt moeten worden naar mensen zodat ik het niet kan vergeten wat er gezegt is en ik hard bewijs heb 
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga naar de Google Playstore en typ in call recorder of gespreks recorder. Sommige zullen werken andere niet is een kwestie van testen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Peer_76
Voyager
Opties

Zelf heb ik er ook meerdere getest, maar sinds Android 9 alleen maar teleurstellende resultaten gehad. Een oudere toestel met Android 8 werkt wel, en het schijnt dat Huawei ook callrecorders ondersteunt. 

Edit: ik kom zojuist onderstaande tegen:

https://www.bol.com/nl/p/call-recorder-mobiel-bluetooth-geheugen-bel-opnames-voice-recorder-opnemen-...

Dat is een extern apparaat. Ik heb er geen ervaring mee, en er zijn ongetwijfeld meerdere soorten. Maar dat kan een interessante optie zijn.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik gebruik altijd ACR Call recorder werkt prima op de laatste versie van Android.
Peer_76
Voyager
Opties

Krijg jij dan ook degene "aan de andere kant van de lijn" duidelijk vastgelegd? De recorders die ik heb geprobeerd (zijn er meerdere, ik meen dat ik ACR Call Recorder ook heb geprobeerd) nemen alleen mijn stem op.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja op het moment werkt het, een half jaar geleden was er een update vanuit ACR waarna het een tijdje niet werkte en sinds kort werkt het weer. De beste oplossing voor Twan29 is om zelf te gaan testen via de Google Play store.
Een vriend van mij heeft ooit zon externe headset gekocht waarmee het ook zou kunnen maar dat werkte voor geen meter. Dus ik ben bang dat je link van bol niet zal werken... maar je weet het maar nooit.
Peer_76
Voyager
Opties

Bedankt voor jouw toelichting @Patrick 👍

twan29
Student
Opties
Dankje wel allemaal