Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Startpagina One Ui

(Onderwerp aangemaakt op: 25-10-2019 07:21 PM)
6785 Weergaven
snel0026
Apprentice
Opties

Na een update van mijn S9+ van 17 september 2019 zie ik dat Startpagina One UI veel van mijn batterijvermogen opsoupeert. In 6 uur 27%. Ik gebruik tijdens mijn wandelingen gebruik ik "Open GPS tracker" en die verbruikt 16% batterijvoeding en de camera 18%. Met alle kleine verbruikers kan ik dus maar een 8 à 9 uur met één volle lading doen.

Mijn vraag is: waardoor gebruikt Startpagina One UI zoveel van mijn batterij en is daar iets aan te doen?

Bij voorbaat dank.

5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
snel0026
Apprentice
Opties

Helpt bij niet. Startpagina One UI blijft veel van de batterij vragen.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer eens op nieuwe updates te controleren. En ook even de Galaxy store openen en daar de updates installeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
snel0026
Apprentice
Opties

Voor zover ik kan zien ben ik uptodate. Wat ik wel he gedaan is via Google Play  de updates van Startpagina one UI verwijderd en opnieuw Startpagina One UI geinstalleerd. Dit wil ik even een dag afwachten.

Ik meld me morgen weer met het resultaat.

0 Likes
AdV2
First Poster
Opties

Heeft dit geholpen? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en ben ook op zoek naar de oplossing.
Ook ik kan maar 8/9 uur met de batterij sinds de update naar Android 9 en ook bij mij gebruikt de Startpagina One UI zoveel van mijn batterij.

0 Likes