Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakondersteuning Nederlands s10 whatsapp

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2019 08:02 AM)
32893 Weergaven
Collin2
Apprentice
Opties

Waarom heeft mijn oude s7 edge wel  spraakondersteuning in het Nederlands bij whatsapp, maar mijn nieuwe s10 niet? En als dat nog met een update komt, wanneer?

Spring naar oplossing
13 Antwoorden
IngPaa
First Poster
Opties

Dank voor deze oplossing. Ik was net gewend aan het gebruik van spraakinvoer toen ik mijn S10 kocht. Na uitschajeling van Samsung Spraaakinvoer werkt het met Google Assistent het inderdaad ook uitstekend !

moriana
First Poster
Opties

@KevinW  schreef:

Je zou een toetsenbord dat standaard gebruik maakt van Google's spraakgestuurd typen kunnen installeren, zoals Google's eigen GBoard. In het begin kon je via de notificatiebalk als toetsenbord ook kiezen voor "Google spraakgestuurd typen" (wat ik in eerste instantie dacht dat je gebruikte, vandaar mijn verwarring), maar zo te zien is dat momenteel niet beschikbaar - wellicht door een bug, wellicht door een bewuste keuze van Google. 


 

Leontien14
First Poster
Opties
lekker handig ben slechtziend en nog veel meer mensen die sraak nodig hebben zijn nu dekos in deze tijd
0 Likes
Members_nCJfzLS
Student
Opties

Screenshot_20220325-133911_Samsung Keyboard.jpg

Ik heb een 2e hands S10 en het opgelost door "Samsung toetsenbord" te "resetten naar standaardinstellingen ". Ik kan nu (in WA en Signal) NL tekst inspreken.

Het lijkt erop dat er geen data verloren zijn gegaan...