Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Speaker geluid s20 plus

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2020 12:31 PM)
1923 Weergaven
Brandkraan
Pioneer
Opties
Sinds de laatste update naar Android 11 one ui 3.0 is het geluid van mijn speakers minder vol. Minder bass meer hoog. Het klinkt nu erg blikkerig.  Ook dolby atmos is minder geworden wanneer die is ingeschakeld.  Misschien herstellen bij een volgende update? Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als fabrieksherstel niet werkt en niks met de instellingen kun je het beste via Samsung Members een foutrapport de verzenden. Dit komt bij de ontwikkelaars terecht.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
kizilelma
Journeyman
Opties
bij mij ook , s20 ultra
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

S20 Ultra hier en geen last van, dus het lijkt mij dat er op jouw toestel wat mis is gegaan, ik zou een fabrieksherstel aanraden in dit geval.

0 Likes
Brandkraan
Pioneer
Opties
Dank voor jou tip. Heb inderdaad het toestel al naar fabrieksinsellingen teruggebracht .Dit heeft niet geholpen .
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Oke ga eens naar Instellingen / geluiden en trillingen en scroll dan naar onderen naar geluidskwaliteit en effecten en dan equalizer. zet 63 naar ongeveer 4 dus 2 streepjes omhoog en zet 250 1 streepje omlaag. Je zou als je er verstand van hebt er verder mee kunnen experimenteren.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Screenshot_20201219-162343_SoundAlive.jpg

 Dit is hoe ik het heb. Heb 63 vrij hoog in verband met mijn oordopjes. 63 is voor bas.

0 Likes
Brandkraan
Pioneer
Opties
Bedankt voor de tip Ook dit heb ik al geprobeerd. Het is net alsof je motor met een paar pk's naar beneden is geschroefd. Dus je kunt er dan een snellere uitlaat op monteren maar dat zorgt alleen voor meer toeren.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Erg vreemd, mijn S20U gebruik ik dagelijks voor muziek zowel door de speakers van de telefoon en oortjes hier is het na de update identiek aan hoe het ervoor was.  Het zou kunnen zijn dat er wat anders aan de hand is.

Misschien heb je de mogelijkheid om via de Samsung Members app de speakers te testen via onderhoud en dan interactieve controles.

0 Likes
Brandkraan
Pioneer
Opties
Ik ga dat eens proberen. Bedankt
0 Likes
Brandkraan
Pioneer
Opties
diagnose uitgevoerd. Speakers werken goed. Voor de update waren er klachten van mensen over trillingen aan de achterkant van het toestel bij geluid. Misschien dat ze het geluid daarom wat teruggeschroefd hebben?. Bedankt voor je hulp. Ik wacht de volgende kleine update maar af.
0 Likes