Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Sinds one ui 3.1 update geen bereik meer

(Onderwerp aangemaakt op: 07-03-2021 11:06 PM)
540 Weergaven
Michael92_
Apprentice
Opties

Ik heb zojuist een update gekregen voor mijn Samsung Galaxy S10+. Deze was plusminus 750mb en zou te maken hebben met One UI 3.1.

Nu deze geïnstalleerd is krijg ik alleen maar foutmeldingen dat 'com.android.phone' niet meer werkt en helaas moet afsluiten. Ik heb ook geen bereik meer. Ik kan niet bellen of smsen. Bovenin de balk gaat het bereik elke 10 seconden aan en uit. Internet doet het alleen met wifi, dat blijft consistent aan.

Enorm waardeloos. Opnieuw opstarten, zoeken naar nieuwe updates hebben geen enkel effect. Google naar de foutmelding of de update in combinatie met de problemen laat mij alleen hierop uit komen:
https://www.galaxyclub.nl/nieuws/samsung-galaxy-s10-update-maart-one-ui-3-1-in-nl-en-be/amp/

Hier staan een stuk of vijf met hetzelfde probleem verdeeld over de afgelopen vijf dagen. Verder lijkt er absoluut geen oplossing.

Heeft iemand de gouden tip? Aangezien bellen niet mogelijk is.

4 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt altijd nog een back up maken en het toestel een reset geven. Mogelijk dat dit het probleem oplost. 

jgkanbier
First Poster
Opties

Ik heb dezelfde klachten!

Telefoon wordt enorm heet

Trekt de batterij leeg

Android app crashed steeds

Geen bereik.

Hoe doe je een rollback??

0 Likes
Tolga
First Poster
Opties
Ik heb exact hetzelfde. Kreeg van samsung medewerker te horen dat er niks anders op zit dan te wachten op een nieuwe update..
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik raad jullie aan om de tip van @Moootje te proberen. Mocht het na een reset nog niet werken, laat het dan even weten 👍

rsz-846676
0 Likes