Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

sinds aanpaing Samsung cloud, geen syncho meer van fotos op SD

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2021 08:18 PM)
385 Weergaven
wolvie
Pathfinder
Opties

Situatie tot vóór een paar dagen:

mijn fotos op SD worden automatisch gesynchroniseerd met Onedrive. Dit doe ik al jaren.

Huidige situatie

Samsung had verwittigd dat de data op de Samsung Cloud ging verwijderd worden en kon verplaatst worden naar Onedrive. Dit gebeurde semi-automatisch in de loop van de week.

Wat merk ik nu?.

Nu merk ik vandaag dat de synchro van mijn foto's op SD naar Onedrive niet meer gebeurt.

Even gecheckt of alles nog goed staat en wat blijkt: "er kan geen synchronisatie gebeuren van de foto's die op SD staan, verplaats je fotos naar intern geheugen" ??!!?

Wat is dat nu ineens voor zever?

Het lukt me dus niet om dit aan te passen, ik moet dus manueel synchroniseren!

KRAS! Ik kan toch niet de enige zijn die dit probleem nu ineens heeft?

0 Likes
4 Antwoorden
Favorite
Explorer
Opties
@wolvie
Ik denk dat de beste methode is om ze allemaal te gaan overzetten naar de gallerij en van daaruit te gaan synchroniseren.
Mijn moeder heeft het ook op mijn oude S10+.
Ze moeten wel naar intern toe want de toekomstige Samsung telefoons hebben geen sd kaart meer.
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

toch wel kras, iemand zo voor voldongen feiten stellen.

Ze blijven op SD staan, ik zal ze wel manueel "delen" met mijn Onedrive.

De reden om in de nieuwere samsungs geen SD meer te hebben, is zeker opdat het intern dan vlugger vol geraakt zodat je sneller een nieuwe moet kopen?

0 Likes
Favorite
Explorer
Opties
Het was meer een suggestie.
Je hebt ook externe (mini) sd kaard houders die je kan aansluiten op je usb-c ingang.
Maar ik zou ze voor alle zekerheid wel kopiëren naar Onedrive.
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

inderdaad, ik hang daar zelfs een externe HD aan. Ik vin h wel spijtig dat ze dat SD-slot ni meer voorzien.