Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Selfiecamera maakt wazige foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2019 02:58 PM)
6775 Weergaven
DeborahK
Apprentice
Opties

Mijn selfiecamera kan het hoofdobject niet scherpstellen. De achtergrond daarentegen lijkt wel aardig scherp, maar als er teveel objecten in beeld komen dan blijft hij flikkeren en lukt het al helemaal niet een fatsoenlijke foto te maken.

Ik heb de opslag in de app (via instellingen) al gewist, op aanraden van een medewerker met Samsung. Dit helpt niet.

Iemand een oplossing of is dit een gevalletje reparatie? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DeborahK
Apprentice
Opties

Ik ben er gister eindelijk (zelf) achter gekomen dat mijn hoesje de boosdoener was! Hoe het kan is me een raadsel, maar het probleem is opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Deborah, dat is wel raar! Je kan naar een servicepunt misschien kunnen ze daar wat voor je betekenen anders idd een reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Amazing
Journeyman
Opties

Reparatie?? :thinking-face:

Nieuwe telefoon !!!   :rocket:

Toestellen zijn vanaf afgelopen vrijdag uitgeleverd, dan gaan we niet repareren maar omruilen voor een gloedje-nieuwe. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat duurt waarschijnlijk langer dan reparatie :winking-face:

Maar dat kan je ook nog proberen bij de winkelier.
0 Likes
DeborahK
Apprentice
Opties

De telefoon heb ik moeten aanmelden voor een reparatie, waar ik natuurlijk van baalde. Is een heel gedoe, maar heb net alles klaar zitten maken. Simkaart weer in de oude telefoon gedaan. Samsung S10 gereset (alleen de standaardinstellingen). Dit had ik trouwens al bij de plaatselijke phonehouse laten doen. Ook zij wisten de oplossing niet. En guess what? De camera doet het nu gewoon. Simkaart er weer in gedaan, alles weer ingesteld zoals het was en hij doet het gewoon. Da's toch raar? Maar wel fijn. 

0 Likes
DeborahK
Apprentice
Opties

Hmm, te vroeg gejuicht. Nu doet hij het weer niet goed. Help! 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als de Phonehouse zelf zegt dat het aan het toestel ligt kan je hem het beste toch gewoon opsturen voor reparatie.
0 Likes
DeborahK
Apprentice
Opties

Het lijkt aan de simkaart te liggen. Zodra ik die eruit haal, is er niks aan de hand. Ik heb een nieuwe liggen, maar die wordt pas op 25 maart geactiveerd ivm overstappen provider. Die heb ik er net wel in gestopt en toen leek alles goed. Maar dat weet ik pas als hij geactiveerd is. Dat wacht ik maar even af dan. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Woow haha dat is raar!
0 Likes
Oplossing
DeborahK
Apprentice
Opties

Ik ben er gister eindelijk (zelf) achter gekomen dat mijn hoesje de boosdoener was! Hoe het kan is me een raadsel, maar het probleem is opgelost.