in data 30-01-2020 09:32 AM
- Contrassegnare come Nuovo
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
- Segnalare contenuto inappropriato
Hoi! Ik wil graag een screenprotector op mijn telefoon zetten, of laten zetten. Welke raden jullie mij aan (plastic of van glas) en hoe duur zijn deze? Kan ik dit zelf of moet ik daarvoor naar de t-mobile winkel? Groetjes, Mirjam
in data 31-01-2020 09:53 AM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hi @mirritje,
Ik raad je sowieso geen glazen screen protector aan, dan werkt de vingerafdrukscanner niet meer. Tenzij je dit niet gebruikt natuurlijk.
Dit kan bij de meeste telecomwinkels, maar je kunt het ook zelf proberen.
in data 01-02-2020 10:59 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Heb je de screenprotector die er vanaf de fabriek op zit al af gehaald? Of zit die er nog op? Ik heb zelf altijd de grootste moeite met die dingen. Heb daarom geen screenprotector erop. Aangezien maar enkele dingen zodanige hardheid hebben dat het krassen kan maken. Maar mocht je iets willen idd zoals hierboven gezegd moet je letten op de compatibility met de vingerafdrukscanner.
in data 02-02-2020 07:04 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
Hoi! Ik heb de screenpotector die erop zat eraf gehaald, omdat ik niet wist dat deze er standaard op zat 😞 Ik ben erg voorzichtig met mijn telefoon maar ik merk toch dat er allemaal kleine krasjes op mijn scherm zitten... dus denk dat het beter is als ik er iets op laat zetten of (zelf ga doen).
in data 16-02-2020 02:51 PM
- Preferito
- Iscriversi
- Disattiva notifiche
- Iscriversi a feed RSS
- Evidenziare
- Stampare
De screenprotector die er standaard op zit gaat er niet zo gemakkelijk af als folie dat om het hele toestel is. Zie je rond de camera aan de voorkant nog een randje zitten? Dan is dat namelijk nog de standaard screenprotector. Zonder screenprotector zit er namelijk geen voelbaar verwschil tussen de camera en de rest van het scherm. Ik vermoed dit omdat je aangeeft erg voorzichtig te zijn met het scherm maar toch krasjes te zien. De screen protector is van plastic en kan makkelijker krassen dan het werkelijke scherm.