Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector S10 bij aankoop

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2020 06:15 PM)
1550 Weergaven
mirritje
Journeyman
Opties

Hoi! Ik heb mijn S10 al sinds mei maar ik lees nu pas dat er bij aanschaf al een screenprotector op zit. Hoe ziet deze eruit? Zie je deze heel goed zitten (lijkt het op de folie die normaal op een nieuwe telefoon zit?) Of zie je hem nauwelijks? Want ik ben bang dat ik dacht dat het een gewone folie was en heb ik hem dus verwijderd... Kan iemand mij hier antwoord op geven? Groetjes, Mirjam

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Mirjam,

De voorgeplakte screenprotector kan inderdaad verward worden met folie. Het is iets dikker en moeilijker eraf te halen. Er zit verder geen folie op het scherm, dat is namelijk niet meer nodig met een voorgeplakte screenprotector en zou uiteindelijk zelfs de effectiviteit van de protector kunnen aantasten. Als je dus iets van het scherm gehaald hebt, moet dat de screenprotector zijn geweest.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey Mirjam,

De voorgeplakte screenprotector kan inderdaad verward worden met folie. Het is iets dikker en moeilijker eraf te halen. Er zit verder geen folie op het scherm, dat is namelijk niet meer nodig met een voorgeplakte screenprotector en zou uiteindelijk zelfs de effectiviteit van de protector kunnen aantasten. Als je dus iets van het scherm gehaald hebt, moet dat de screenprotector zijn geweest.

kevin-sig
mirritje
Journeyman
Opties

Oh dan heb ik idd de screenprotector eraf gehaald. Balen! Er was mij ook niet verteld door de verkoper dat deze er automatisch al op zat. Hij wilde mij er zelfs nog 1 verkopen! Er zit dus niets anders op om er in de winkel er 1 op te laten zetten... Thanks voor de informatie!

0 Likes