Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samung kies en smart switch geen windows 10 pro ondersteuning

(Onderwerp aangemaakt op: 11-11-2019 02:29 PM)
646 Weergaven
Rene69
First Poster
Opties

Hallo allemaal ,

 

Ik heb een samsung s10+ maar nu kan ik geen back-up maken of data overzetten omdat samsung kies en smart switch geen windows 10 pro ondersteunen dat is natuurlijk raar aangezien er al sinds windows 98 er al pro versies zijn van windows .

Mijn vraag is wanneer komt er een update voor samsung kies en smart switch voor ondersteuning van windows pro versies aangezien dat op al mijn pc"s windows 10 pro staat .

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Rene69 

 

Ik heb het net getest op een windows 10 PRO installatie en alles werkt prima! Dus je kan hem gewoon installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat krijg je voor foutmelding als je Smart Switch installeerd? Je kunt een backup via de cloud maken voor je s10+.

Backup

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rene69
First Poster
Opties
Ik wil geen back-up via de cloud ik wil een back-up op mijn pc met windows 10 pro en met hard en software beveiliging en encryptie dat is niet te hacken een cloud wel .
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zolang jij een heel moeilijk wachtwoord hebt zit dat wel goed..
Maar welke melding krijg je tijdens de installatie?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rene69
First Poster
Opties

Dit krijg ik als ik mijn telefoon aansluit op mijn pc met samsung kies .

20191111_161632[1].jpg

En als ik de link " Controleer de lijst met ondersteunde apparaten '' dan ik hier uit ( zie link )  :  https://www.samsung.com/nl/

 

Samsung kies en smart switch ondersteunen wel windows 10 home dus de basis windows versie van windows 10 maar niet windows 10 professional dus windows 10 pro de meest uitgebreide versie van wondows 10 en dat is natuurlijk raar dat je het ene ondersteund en niet het andere .

En een back-up maken naar de cloud vindt ik niet veilig aangezien men altijd vanaf een andere pc de cloud-server kan hackken daarom wil ik alleen maar een back-up op mijn pc aangezien dat mijn pc heel goed beveiligd is en bij een cloud-server ben ik altijd afhankelijk van derde partijen voor de beveiliging .

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Installeer Smart Switch eens ipv KIES. Kies is verouderd.

Dus jij denkt dat jou PC beter beveiligd is dan de servers van Samsung? Dan denk ik toch dat je de backup beter bij Samsung kunt doen...

Deze 2 heb je nodig:

https://support.microsoft.com/nl-be/help/3145500/media-feature-pack-list-for-windows-n-editions

https://www.samsung.com/global/download/smartswitchwin
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rene69
First Poster
Opties
Samsung Nederland heeft al toegegeven dat smart switch en kies niet worden ondersteund door windows 10 pro .
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan probeer je het niet.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Rene69 

 

Ik heb het net getest op een windows 10 PRO installatie en alles werkt prima! Dus je kan hem gewoon installeren.

Stars-Moderator-signature-800x200-2