op 25-01-2022 10:12 AM
Ik heb een Samsung telefoon en wil hier wat ruimte op vrijmaken. Mijn Gallerij is gesynchroniseerd met OneDrive. Als ik foto’s in de Gallerij verwijder op mijn telefoon, worden ze dan ook in One Drive verwijderd?
Ik wil dus eigenlijk mijn telefoon opschonen zonder dat er iets op One Drive verloren gaat. Hoe kan ik dit het beste doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-01-2022 01:42 PM
Anders gewoon even Google Foto's installeren en die gebruiken voor de backup van je foto's en video's. 15Gb gratis geloof ik en voor 1,99pm 100GB. Gebruik het al jaren en werkt perfect. Volgens mij heeft Onedrive ook een prullenbak, dus mochten ze weg zijn dan kan je ze altijd nog terughalen. Ook kan je een usb kabel aansluiten op je laptop/computer en de foto's overzetten op je PC dan weet je zeker dat je niks kwijtraakt.
op 25-01-2022 10:24 AM
op 25-01-2022 10:47 AM
Heb ik al bij 1 foto gedaan en die blijft staan. Maar ik durf niet zo goed meer te verwijderen. Ik kan nergens 1 duidelijke uitleg hierover vinden en ook Samsung zegt in een prive chat het volgende waardoor ik er helemaal niets meer van snap:
"Klik op het tabblad Account op Mappen kiezen. Schakel in het vak Uw OneDrive-bestanden naar deze pc synchroniseren het vak bij Alle bestanden en mappen in mijn OneDrive synchroniseren in en weer uit. Klik op OK om het vak te sluiten en terug te gaan naar de instellingen."
op 25-01-2022 01:42 PM
Anders gewoon even Google Foto's installeren en die gebruiken voor de backup van je foto's en video's. 15Gb gratis geloof ik en voor 1,99pm 100GB. Gebruik het al jaren en werkt perfect. Volgens mij heeft Onedrive ook een prullenbak, dus mochten ze weg zijn dan kan je ze altijd nog terughalen. Ook kan je een usb kabel aansluiten op je laptop/computer en de foto's overzetten op je PC dan weet je zeker dat je niks kwijtraakt.