Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Buds Onverstaanbaar in telefoongesprek

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2019 10:48 AM)
2747 Weergaven
RobertS10
First Poster
Opties

Alhoewel ik over het algemeen heel tevreden ben over de geluidskwaliteit van de Galaxy Buds, is het onmogelijk om er een telefoongesprek mee te voeren. Ik versta de ander luid en duidelijk maar de ander verstaat mij totaal niet. Dit is uiteraard frustrerend en niet wat je verwacht voor een product van die prijs. Bellen is een must voor mij bij het gebruik van een dergelijk product.

Ik zou graag zien dat er een oplossing komt maar het lijkt een structureel (hardwarematige/ontwerp) probleem dat zich niet laat oplossen door resets, updates of andere trucs:

https://us.community.samsung.com/t5/Gear-and-Gear-Fit/Galaxy-Buds-call-quality-issues/td-p/498683

Voor mij waren de buds een belangrijke reden waarom ik de s10 heb besteld en ik zou graag willen dat dit probleem op een goede manier wordt opgelost. Ik hoor graag van u.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je de juiste dopjes die helemaal goed in je oor passen? Aan de binnenkant zit namelijk ook een microfoon, die werkt alleen maar goed als hij goed op je huid zit. Heb je ook de laatste updates op je buds?
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Gebruik je de juiste dopjes die helemaal goed in je oor passen? Aan de binnenkant zit namelijk ook een microfoon, die werkt alleen maar goed als hij goed op je huid zit. Heb je ook de laatste updates op je buds?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
RobertS10
First Poster
Opties

Dank voor je antwoord, ook dit heb ik geprobeerd. Ik heb structureel alle door Samsung aangeraden stappen uitgevoerd en alhoewel ik in telefoongesprekken de ander luid en duidelijk versta, ben ik zelf slecht te verstaan. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@RobertS10, in dat geval kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice

rsz-846676
0 Likes