op 20-09-2019 10:48 AM
Alhoewel ik over het algemeen heel tevreden ben over de geluidskwaliteit van de Galaxy Buds, is het onmogelijk om er een telefoongesprek mee te voeren. Ik versta de ander luid en duidelijk maar de ander verstaat mij totaal niet. Dit is uiteraard frustrerend en niet wat je verwacht voor een product van die prijs. Bellen is een must voor mij bij het gebruik van een dergelijk product.
Ik zou graag zien dat er een oplossing komt maar het lijkt een structureel (hardwarematige/ontwerp) probleem dat zich niet laat oplossen door resets, updates of andere trucs:
https://us.community.samsung.com/t5/Gear-and-Gear-Fit/Galaxy-Buds-call-quality-issues/td-p/498683
Voor mij waren de buds een belangrijke reden waarom ik de s10 heb besteld en ik zou graag willen dat dit probleem op een goede manier wordt opgelost. Ik hoor graag van u.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-09-2019 12:52 PM
op 20-09-2019 12:52 PM
op 16-10-2019 05:30 PM
Dank voor je antwoord, ook dit heb ik geprobeerd. Ik heb structureel alle door Samsung aangeraden stappen uitgevoerd en alhoewel ik in telefoongesprekken de ander luid en duidelijk versta, ben ik zelf slecht te verstaan.
op 17-10-2019 09:40 AM
@RobertS10, in dat geval kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.