Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 ultra pop-up bug (frames)

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2021 08:31 PM)
319 Weergaven
Gbot40
Apprentice
Opties
Bij de update van augustus was er een software update die zorgde dat de performance beter gebalanceerd werden en functioneler werden, daarbij is er een probleem ontstaan bij popup vensters als ik een venster open bv yt music of mijn samsung internet dan zal alles binnen dat venster 120 fps gaan daarbuiten zoals bv gewoon op je homescreen gaat die gelocked worden op 60 fps of eronder hangt een beetje te slingeren tussen nul en die 60 ookal zou dat 120 moeten zijn zoals in de instellingen zou moeten ingeschakeld staan. Maar toch zeer vervelden nog sinds de 1 september update niet gefixt iemand een idee ? Waneer wel ?
0 Likes
12 Antwoorden
Gbot40
Apprentice
Opties
Volledig venster 120 avg das goed!Screenshot_20210914-213435_YouTube Music_397.jpg
0 Likes
Gbot40
Apprentice
Opties
Locker background op 60 avg das niet goed vroeger was dat 120 avg op bijde en nu alleen binnen dat venster alles erachter is gewoon niet om aan te zien. Graag een bug fix aub. 🤗Screenshot_20210914-213648_YouTube Music_398.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gbot40, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons bezig houden met het verbeteren van de gebruikerservaring en zal je regelmatig een update ontvangen. 

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport of suggestie indienen, deze komt dan direct bij mijn collega's van de R&D afdeling terecht samen met een log van jouw telefoon.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gbot40
Apprentice
Opties
Hey @MartijnK

We zijn al 2 updates ver nog steeds geen goeie bugfix die ertussen zat hopelijk met de komende Android 12 en de 4.0 is die hopelijk gefixt hebben ondertussen ook gevonden dat er nen 60 Lock issue is bij duo screen om je 2 schermen in 2 te splitsen nog steeds is er nog niks vernomen van een bugfix heb ik vernomen. Ik heb men Phone gereset en ge restart het blijft omdat het gewoon in de software zit dus kan er aub een samsung dev is erna kijken pls. Dan zullen deze grote fouten toch opgelost worden want er zullen wel meerderen met dit zitten.

Groetjes Gert
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen Gert, @Gbot40,

Het indienen van een foutrapport is essentieel om dergelijke op te lossen. Is het reeds gelukt om een foutrapport in te dienen?

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
Gbot40
Apprentice
Opties
Ja nog steeds geen deftig antwoord gehad gewoon wachten was nog het interessantste 😂 dit is iets dat de update in volgende dagen of weken moet gefixt worden als iemand al de samsung dienst heeft kunnen bereiken wat mij duidelijk niet lukt... I guess🤔 als de mensen die de codes schrijven niet weten dat deze bug bij sommige mensen zit gaan ze ook niks doen. Groetjes Gert hopelijk zal dat wel is gefixt worden.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Laten we ervan uitgaan dat de komende update de oplossing zal bieden 🙏 Mocht dat niet het geval zijn, laat het dan zeker even weten.

rsz-846676\
0 Likes
Gbot40
Apprentice
Opties
Isgoed 😇 kleine kas dat het zal gefixt worden but you never know girl 🙂 bijna oktober heb gemerkt dat er bijna elke maand een update is vergeleken met vroeger.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Elke toestel heeft een updateschema, bij die S21 is dit inderdaad maandelijks 👍

rsz-846676\
0 Likes