Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S20+ volume bluetooth oordopjes op laagste stand te hard

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2020 09:26 PM)
6191 Weergaven
CrusherNL
Journeyman
Opties

Ik heb sinds een week de S20+ en vandaag bluetooth oordopjes binnengekregen. Op de zachtste stand is het volume nog veeeeeel te hard. Echt mega irritant. Is daar wat aan te doen of komt er een update voor?

Op mijn oude mobiel heb ik het probleem niet en kan ik het volume heerlijk zacht zetten. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
CrusherNL
Journeyman
Opties
Heb, door te zoeken op internet, zelf de oplossing gevonden. Maar vind eigenlijk dat Samsung met een update moet komen hiervoor.

De oplossing:
Ontgrendeld het ontwikkelaars menu en zet daar de optie 'Absoluut Volume Uitschakelen' aan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Welke oortjes heb je?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
GianniZ95
Voyager
Opties
Werkt het als je de equalizer handmatig naar beneden schroeft?
0 Likes
Oplossing
CrusherNL
Journeyman
Opties
Heb, door te zoeken op internet, zelf de oplossing gevonden. Maar vind eigenlijk dat Samsung met een update moet komen hiervoor.

De oplossing:
Ontgrendeld het ontwikkelaars menu en zet daar de optie 'Absoluut Volume Uitschakelen' aan.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is gelukt. Zelf ervaar ik deze issues niet. Welke oortjes heb je precies?

rsz-846676
0 Likes
CrusherNL
Journeyman
Opties
Helaas, helaas....
Als ik nu het geluid zacht heb staan, valt het regelmatig weg. En zodra ik het ontwikkelaars menu weer uitzet, schiet de instelling weer terug. Ik kan dus nog steeds niet naar mijn muziek luisteren. Met andere mobiele telefoons icm deze oortjes heb ik dit probleem niet. Ligt dus echt aan de Samsung S20 plus.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Welke oortjes gebruik je precies?

rsz-846676
CrusherNL
Journeyman
Opties
Bamboo Earbuds
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zou je het eens met andere oortjes kunnen proberen? En dan laten weten of je dan ook problemen hebt.

Misschien een setje van hogere kwaliteit, ik denk dat het probleem door je oortjes word veroorzaakt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CrusherNL
Journeyman
Opties
Heb geen andere bluetooth oortjes. En daarbij, hoe verklaar je dan dat op andere, niet Samsung mobiele telefoons, het probleem niet speelt?

En waarom kan het geluid wel zachter als ik de optie 'Absoluut Volume Uitschakelen' aan zet? Dat vervolgens het geluid dan hapert of wegvalt als het volume zacht staat heeft volgens mij ook alles te maken met de aansturing van de Bluetooth verbinding.
0 Likes