Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 afsluiten zonder touchscreen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2021 10:29 AM)
7020 Weergaven
Pascale82
First Poster
Opties

Hallo. Mijn touchscreen werkt niet meer. Ik zie het scherm wel maar kan niets bedienen. Nu wil ik m'n telefoon, voordat ik deze opstuur, eerst resetten maar daarvoor moet m'n telefoon eerst uitgezet worden. Hoe doe ik dit zonder touchscreen?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Afhankelijk van welke Android versie je hebt is het of de aan/uitknop en volume omhoog ingedrukt houden of aan/uit knop en volume omlaag. Hierdoor word het toestel herstart.

En vervolgens:

Toestel resetten via recovery mode:

1. Sluit je telefoon af en wacht een paar seconden.
2. Houd de knoppen Volume Down en Power ingedrukt tot dat je het Android logo ziet.
3. Wacht een paar seconden.
4. Navigeer met de volumeknoppen naar Wipe data/factory reset en bevestig met de Power knop.
5. Navigeer naar Yes en bevestig met de Power knop.
6. Je toestel wordt nu gereset

Kom je er zo uit?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Pascale82
First Poster
Opties

Bedankt maar jouw voorstel heb ik natuurlijk al geprobeerd en zorgt dat het toestel opnieuw opgestart wordt en dat wil ik juist niet. Hij moet uit aangezien dat een vereiste is om het toestel helemaal te resetten. Vreemd dat niemand dit weet dus waarschijnlijk kan het helemaal niet en moet ik wachten tot het toestel vanzelf leeg is....😌

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Direct na dat die geforceerd word opnieuw te starten kun je de toetsen combinatie voor het recovery menu gebruiken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Pascale82,

Is het inmiddels gelukt om het toestel te resetten?

Zo niet, dan kun je hem alsnog opsturen, het toestel wordt bij binnenkomst namelijk altijd gereset 👍

rsz-846676
0 Likes