Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Rockbox brick xl

(Onderwerp aangemaakt op: 22-10-2023 12:49 PM)
1072 Weergaven
XL2406Brama
Explorer
Opties
Hi 
Ik heb de verbinding met rockbox brick xl ontkoppeld om een 2de telefoon te koppelen. Nu krijg ik geen verbinding meer op beide mobiele niet. Weet iemand hiervoor een oplossing of tip?

Dank 
Brama
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
XL2406Brama
Explorer
Opties
Ondertussen er achtergekomen dat de rockbox op een 3de mobiel was gekoppeld. Nu is de rockbox op alle 3 mobiele zichtbaar in de bleutooth lijst en ze doen het alle 3 na koppeling opheffen... pfff..was ff zoeken. Op de laptop staat ie ook verbonden. Maar dat geeft geen probleem blijkbaar..

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedemiddag, Een mogelijke oplossing is om de Bluetooth-verbindingen op beide mobiele telefoons te resetten. Om dit te doen, ga je naar de Bluetooth-instellingen op beide telefoons en zoek je naar de gekoppelde apparaten. Verwijder vervolgens de vermelding van de Rockbox Brick XL op beide telefoons. Nadat dit is gedaan, probeer je de Rockbox Brick XL opnieuw te koppelen met een van de telefoons en volg je de instructies op het scherm om het koppelingsproces te voltooien. Hopelijk zal dit het probleem oplossen en kun je weer verbinding maken.

Mvg, Fatih!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Reset de netwerkinstellingen eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten. Werkt het hierna beter?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
XL2406Brama
Explorer
Opties
Dank voor jouw reactie. Er komt geen melding meer van de rockbox bij bleutooth. Toen ik mijn bericht plaatste kwam de melding niet meer
0 Likes
XL2406Brama
Explorer
Opties
Hi Patrick, dank voor jouw reactie. Ook deze optie helpt niet
De rockbox verbinding heeft t altijd goed gedaan en Haag altijd verbinding bij gebruik
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heeft de speaker een reset optie? Anders dat even proberen.
0 Likes
XL2406Brama
Explorer
Opties
Nee, heeft geen reset optie
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Misschien even contact opnemen met de fabrikant of de klantenservice van hun. Het lijkt niet aan de telefoons van Samsung te liggen.
0 Likes
Oplossing
XL2406Brama
Explorer
Opties
Ondertussen er achtergekomen dat de rockbox op een 3de mobiel was gekoppeld. Nu is de rockbox op alle 3 mobiele zichtbaar in de bleutooth lijst en ze doen het alle 3 na koppeling opheffen... pfff..was ff zoeken. Op de laptop staat ie ook verbonden. Maar dat geeft geen probleem blijkbaar..
XL2406Brama
Explorer
Opties
Heren dank jullie wel voor t meedenken en meehelpen..