Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie in garantie - Barst in backcover

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2020 03:49 PM)
752 Weergaven
Bumper2007
Journeyman
Opties

Goedemiddag 

Ik heb vandaag me telefoon naar samsung service punt utrecht gebracht voor reparatie aan het geheugenkaartje was niet te lezen. Dus moest een nieuw moederbord in. Dat viel ik de garantie nu verplichten ze het om ook me achterkantje te laten maken want er zat een klein barstje in. Dat kost 75 euro om dat te vervangen. anders maken ze mij telefoon niet. .. is toch belachelijk terwijl het moederbord in de garantie valt. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bumper,

Als er een beschadiging aan de telefoon is, dan moet dat gerepareerd worden.

1) Bij reparatie moet de telefoon met kracht worden geopend; een beschadiging wordt dan gegarandeerd erger, en het lijkt me dat je daar ook niet heel erg blij mee zal zijn. 

2) Bij barsten kan de waterbestendigheid van het toestel niet langer gegarandeerd worden, dus dan kan het toestel ook niet met die garantie worden teruggegeven aan jou, terwijl dat wel de service is van Samsung. Het lijkt me dat je ook niet heel blij zal zijn met een uitvallende telefoon na het eerste en beste herfstbuitje, en dat is iets wat zou kunnen gebeuren met een barst als die op de verkeerde plek zit. 

Kortom: reparatie is echt reparatie van de hele telefoon.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bumper,

Als er een beschadiging aan de telefoon is, dan moet dat gerepareerd worden.

1) Bij reparatie moet de telefoon met kracht worden geopend; een beschadiging wordt dan gegarandeerd erger, en het lijkt me dat je daar ook niet heel erg blij mee zal zijn. 

2) Bij barsten kan de waterbestendigheid van het toestel niet langer gegarandeerd worden, dus dan kan het toestel ook niet met die garantie worden teruggegeven aan jou, terwijl dat wel de service is van Samsung. Het lijkt me dat je ook niet heel blij zal zijn met een uitvallende telefoon na het eerste en beste herfstbuitje, en dat is iets wat zou kunnen gebeuren met een barst als die op de verkeerde plek zit. 

Kortom: reparatie is echt reparatie van de hele telefoon.

kevin-sig
Bumper2007
Journeyman
Opties
Ja dat kan best maar ik heb de gene die in de winkel staat en me reparatie aangenomen heb aan de telefoon. hebben we het over hey achterkantje 10 min gehad. Ik ga net naar de winkel om hem op te halen krijg ik ineens te horen hij moet besteld worden. Dus stond ik daar weer voor niets. Is de eerst x dat ik daar ben geweest maar ook gelijk de laaste x. Ben slecht voor gelicht en hoe het nu afgehandeld word dat het mij geld kost voor iets wat ik zelf geen probleem vind.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je zegt dat het je geld kost voor iets wat je geen probleem vind. Maar het moederbord vind je wel belangrijk lijkt mij?

Om het moederbord te vervangen moet de achterkant eraf. En er zat al een barst in de achterkant dus met openmaken zal de achterkant meer barsten of kapot gaan.  Snap je dat er geen andere keuze is? Of wil je een telefoon terug krijgen zonder achterkant?  Want daar heb je weinig aan.

Die winkel volgt enkel de procedures om elke klant weer een goed werkend product mee te geven. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Bumper2007
Journeyman
Opties
werken jullie ook bij samsung. of moet ik dan een ander site hebbem
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je zit op de goede plek, dit is het officiële forum van Samsung. Er zal wellicht maandag wel iemand van Samsung reageren. Tot die tijd zijn er andere mensen hier die je graag helpen, de antwoorden die tot nu toe zijn gegeven zijn correct. Ik snap dat je niet blij bent met de hele situatie.. ik zou ook niet blij zijn met een extra 75 euro. Helaas is het nou eenmaal niet anders, het servicepunt volgt gewoon de procedures van Samsung.

Je kan ook altijd met de klantenservice bellen als je dat prettig vind👍

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Stef1411
Voyager
Opties
sterker nog voorheen was het zo dat als er schade zat aan het toestel dat het gehele apparaat buiten garantie viel en de kosten voor de reparatie volledig doorbelast werd. gelukkig is er nu een coulance regeling zodat er gedeeltelijk garantie mogelijk gemaakt kan worden. echter zal wel de backcover, wat schade door eigen schuld is, betaald moeten worden.