Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Recente apps niet weergegeven onder in scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 07-04-2022 02:04 PM)
9488 Weergaven
Leen10
Student
Opties
Galaxy S10+. Bij het indrukken van de 3 streepjes linksonder verschijnen si ds kort altijd dezelfde recent gebruikte apps in het rijtje van 4 onderin het scherm. Ook al heb ik die niet of nooit gebruikt. Dit is sinds de laatste update zo (verbetering sensor vingerafdruk?). Opnieuw opstarten helpt niet.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LoesLin
Student
Opties

Beiden hartelijk dank, zojuist naar startscherm info gegaan en daar stond inderdaad een update op me te wachten. Nu werkt het menu weer als vanouds, top :smiling-face:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Druk op die drie streepjes linksonder -> 3 stipjes rechtsboven ->instellingen -> zet aanbevolen apps weergeven uit.

LoesLin
Student
Opties

Hoi! Ik heb hetzelfde probleem en heb met bovenstaande oplossing nu wel de voorgestelde apps weggekregen (waarvoor dank!) maar mijn recent gebruikte apps komen nog steeds niet in het scherm onderin te staan zoals voor de update. Heeft iemand hier de oplossing voor? Alvast bedankt :smiling-face: 

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Even een kleine toevoeging op het bericht van OnnoJ..

Als je naar Instellingen, Startscherm, Info Startscherm, wordt er gekeken of je de laatste versie hebt. En dus zo nodig geüpdate.

Thnx voor de tip van de update!
Oplossing
LoesLin
Student
Opties

Beiden hartelijk dank, zojuist naar startscherm info gegaan en daar stond inderdaad een update op me te wachten. Nu werkt het menu weer als vanouds, top :smiling-face:

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goed om te horen, veel plezier weer met je startscherm 😉
sawul62
Voyager
Opties

Okay, hartelijk dank. Rustig afwachten dus. Ik zit op v13.1.01.37 en Samsung meldt dat dit de laatste versie is. De update zie op enig moment wel verschijnen.