op 26-11-2019 11:17 AM
Op 11 oktober heb ik me laten registreren voor de gratis Wireless Charger + Battery Pack. Ik heb namelijk op 8 okotber een S10 via GSMweb.nl besteld.
De registratie heb ik op 11 oktober doorlopen. Foto gemaakt van het doos en de factuur bijgevoegd.
Vandaag gebeld met Samsung. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat ze geen registratie kunnen vinden. Ik heb ook nooit een mail bevestiging gehad. De actie schijnt ook recent afgelopen te zijn en ze kon niks meer voor me doen.
Leuk zeg: zit je geduldig paar weken te wachten op de beloofde promotie en vervolgens krijg je niks.
Enigste bewijs die ik heb zijn 2 fotos gedateerd van 11 oktober van het doosje en factuur....
Hoe nu verder?
op 26-11-2019 11:27 AM
Hoi Tarik,
In de voorwaarden staat namelijk het volgende:
"De bevestiging van de registratie zal worden bezorgd op het opgegeven (e-mail) adres. Indien
deze bevestiging niet wordt ontvangen, dient de Deelnemer binnen twee weken na registratie contact op te nemen met Samsung."
Wat ik dus vermoed is dat je de registratie nooit hebt verzonden, maar alleen een scherm zag waar je je gegevens nog eens kon inzien om te kijken of alles klopt. Als je dus netjes binnen twee weken contact had opgenomen, dan hadden ze je alsnog kunnen laten registreren, maar het is inmiddels bijna 7 weken. Dan kan er dus echt niets meer worden gedaan, ben ik bang 😞