20-06-2019 11:42 PM - bewerkt 21-06-2019 12:14 AM
Gisteravond om 23.00 kon ik dan eindelijk mijn nieuwe samsung s10 uit de doos halen (was eerder die dag bezorgd maar ik was aan het werk) vandaag blijken er ineens allemaal luchtbellen onder de screensaver te komen. Naar mate de dag vorderd worden ze steeds groter en alleen aan de linkerkant ook...
Natuurlijk had ik gelezen dat daar garantie op zit en contact gezocht met de messenger service van Samsung, nou daar wordt ik verdrietig van van dat contact. Ik kreeg alleen de standaard antwoorden dat ik naar een servicepunt moet. Ik woon in Twente, het servicepunt wat hier zat dat is weg dus ik moet naar ede (mits ik naar een servicepunt partner zou mogen) nou dat vind ik geen optie voor een screensaver (meer dan 150 km totaal rijden heen en terug). Ik heb gevraagd of ze de screensaver niet op kunnen sturen. Dit was absoluut niet mogelijk. Ik kon wel de telefoon op laten halen en dan voor 3 werkdagen zonder. Zonder mobiele telefoon 1 dat is hedendaags geen optie meer daarnaast heb ik deze nodig voor mijn werk. dus 3 Werkdagen zonder telefoon is echt geen optie. Ik heb daarop voorgesteld zelfs of ze niet de expresservice gratis konden aanbieden nee echt niets anders mogelijk dan dat ik meer dan 25 euro zou verbrassen aan benzine of nog meer geld omdat ik zonder telefoon zit 3 dagen.
Tenslotte benoem ik dat ik daarover een klacht wil indienen maar dat wordt geweigerd. Wat mij echt tegen de haren instrijkt. Ik vind dat ik als consument ten alle tijde een klacht zou moeten kunnen indienen. Nee, want er werden opties aangeboden. Ik benoem dat dit voor mij geen opties zijn. Daarop reageert rosella dat het echt niet kan. ik vraag een algmeen email adres maar ook dat wordt niet gegeven. klachten kunnen alleen via de messenger en telefonie, bijzonder want over dat contact heb ik dus o.a. een klacht hoe gaat die afhandeling dan?!
Al met al ..
1: geen oplossing
2: de bubbels zijn er nog steeds en
3: ik ben van tevreden samsung gebruiken veranderd in iemand die zich niet gehoord voelt en daar zeer ontevreden over is
4: ik moet het bericht hier zelfs kopieren en opnieuw plaatsen omdat de vorige gewoon gewist is zonder enige mededeling of oplossing,
ik kom hier om hulp vragen! maar ik wordt genegeerd en verwijderd
gelukkig was ik zo slim om dit bericht te kopieren!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-06-2019 01:56 PM
op 21-06-2019 12:51 PM
op 21-06-2019 12:56 PM
Jij zal verbaasd zijn maar ze komen dus wel vanzelf telefoon zonder bubbels in mijn tas gedaan half uur later pak ik hem en tadaa daar waren ze. De verkopende winkel stuurt mij door naar Samsung en dat er garantie op zot zegt Samsung zelf 60 dagen! En waarom zou ik dan een nieuwe kopen? Vind je antwoord heel erg wijzend naar dat de fout bij een ander ligt en dat iemand anders dan Samsung het maar moet oplossen... bijzonder
op 21-06-2019 12:59 PM
21-06-2019 01:09 PM - bewerkt 21-06-2019 01:12 PM
Wat een onfatsoenlijk antwoord hoe weet jij wat ik in mijn tas hebt zitten, 1 ik gooi niet met mijn telefoon maar ik heb een speciaal telefoonvakje dus dat wiebelen is stof en meer niet en hoezo laat een folie zomaar los .. als dat volgens jou de reden moet zijn .. dat hoort ook niet en ik wil inderdaad een vervangend folie en ga daar idd geen 30 euro voor verspillen aan benzine. Als ik geen recht op garantie zou hebben was ik hier ook echt niet komen klagen. Maar ik vraag dus hulp en ik kom hier niet om door jou afgezeken te worden. Of dat iemand alles voor mij invult wat niet eens kloppend is. Jammer dat jij op deze manier reageert als Samsung expert..
op 21-06-2019 01:24 PM
op 21-06-2019 01:26 PM
naar mijn weten ben jij niet bevoegd of er wel of geen garantie op zit. zoals je zelf zegt ben jij ook immers maar een forum lid. Ik wi hulp van samsung zelf en wacht op een reactie vanuit hen. Ook over de manier hoe ik immers een klacht zou kunnen indienen.
op 21-06-2019 01:56 PM