Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Plotseling grote knoppen/meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2020 08:34 PM)
306 Weergaven
henkjan99
Journeyman
Opties

Hoe is dit ineens mogelijk? Zulke dikke/grote meldingen heb ik niet eerder gezien. Hoe zet ik dit uit? Of schakel ik terug naar normale tekst?

Je ziet dit als er een melding verschijnt, bijvoorbeeld een nieuwe mail.  Heel irritant dat dit ineens zo dikgedrukt in beeld staat.

Screenshot_20200216-203258_Photos.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @henkjan99,

Deze twee knoppen zijn onderdeel van het systeem om je meldingen beter te kunnen beheren.

Het is een beetje lastig oordelen op basis van een schermafbeelding die niet op ware grootte is wat er precies aan de hand is. Mogelijk zijn het duidelijkere knoppen als onderdeel van een toegepast thema of door toegankelijkheidsinstellingen. Ik vermoed zelf een toegankelijkheidsinstelling, maar een thema kan ik ook niet uitsluiten. Normaal zijn ze inderdaad iets subtieler, zoals hieronder.

SmartSelect_20200216-204256_Samsung Internet.jpg

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @henkjan99,

Deze twee knoppen zijn onderdeel van het systeem om je meldingen beter te kunnen beheren.

Het is een beetje lastig oordelen op basis van een schermafbeelding die niet op ware grootte is wat er precies aan de hand is. Mogelijk zijn het duidelijkere knoppen als onderdeel van een toegepast thema of door toegankelijkheidsinstellingen. Ik vermoed zelf een toegankelijkheidsinstelling, maar een thema kan ik ook niet uitsluiten. Normaal zijn ze inderdaad iets subtieler, zoals hieronder.

SmartSelect_20200216-204256_Samsung Internet.jpg

kevin-sig
henkjan99
Journeyman
Opties
Het ging hier idd om toegankelijkheid. Dank je wel!
0 Likes