Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oververhitting met videobellen s21

(Onderwerp aangemaakt op: 01-07-2022 09:19 AM)
643 Weergaven
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Wie heeft dezelfde ervaring met de S21?
Telefoon werkt verder goed, maar als je een half uurtje aan het videobellen bent raakt de telefoon oververhit.
Poosje geleden ook al een s21 laten opsturen voor reparatie maar die was overleden......nu met de nieuwe hetzelfde probleem.

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het is normaal dat de telefoon warm wordt als je veel dingen tegelijk doet.

Ben je ook aan het opladen tijdens het videobellen want dat zou voor nog meer hitte zorgen. Wat bedoel je verder met oververhitting? Dat het toestel heet is of dat het ermee stopt? Krijg je een melding?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Ik ben alleen aan het videobellen.....Verde sluit ik alles af. En nee ik laad niet op tijdens het bellen. Maar zo heet dat hij alles spontaan afsluit.....en zo heet dat je hem niet meer vast kunt houden is niet normaal lijkt mij.
En hij geeft dan ook melding van oververhitting.
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Welke S21 model is dit?

Overhitting heb ik nooit op mijn S21 Ultra ervaren. Ook niet op mijn S22 Ultra. Krijg je letterlijk de melding oververhitting of is dit maar per gevoel? Sowieso wordt het toestel warm door het video data gebruik. Via welke app video bel je het meeste? In Google Duo en Whatsapp valt het nog mee bij mij

0 Likes
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Ja krijg echt de melding dat hij oververhit is.....is de gewone S21. En wordt heet bij alle manieren van videobellen
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Hmm, aangezien je zegt dat je ander toestel "overleden" was, en nu hetzelfde.  Best is een foutrapport opsturen kort na dat je die melding krijgt op je toestel:
Installeer de Samsung Members app - Ondersteuning -  Foutrapport

Steek daar een screenshot in van de melding die je dan kort geleden ontving. Dan kunnen de ontwikkelaars de temperatuur logs wel eens bekijken. Zoals ik zeg, ikzelf als consument heb het zelf nog nooit gezien die melding, toch niet op mijn Ultra toestellen.

Wat zijn je Display huidige settings? 

Test eens of je met "effecten video-oproep" uitzetten temperatuur lager is... ==> Instellingen - Geavanceerde Functies

0 Likes
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Hoe kom ik aan die temperatuur logs dan
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Ik bedoelde eerder maak een foutrapport en dan zien de ontwikkelaars daarin wat er fout gaat.

Als je dat zelf een beetje wilt opvolgen kun je eventueel CPU Monitor - Temperature via de Google Play Store installeren. Die maakt een grafiek van het huidige moment en een grafiek met gemiddelde over een tijdspanne van 24u.

0 Likes
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Oke dank je
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In dat geval kun je het beste langs een servicepunt gaan. Als er wat defect is kunnen hun dat zien.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick