Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opslag foto's

(Onderwerp aangemaakt op: 04-11-2024 01:17 PM)
90 Weergaven
Alepou
Journeyman
Opties
Regelmatig maak ik een back-up van mijn foto's van mijn toestellen tab S lite en galaxy S21FE. Ik plaats ze dan op een externe harde schijf, netjes georganiseerd per map. Deze harde schijf geeft nu een foutmelding en ben dus bijna alles kwijt. 20 jaar vakantie, mijn huwelijk 😰 Ik zou dus wat ik nog over heb in een cloud willen plaatsen en er voor willen betalen. Wat raden jullie aan? Samsung, Google, Onedrive? Graag jullie reactie. Of heeft er iemand een tip om te zoeken op de externe schijf ? Volgens mijn echtgenoot kunnen deze niet weg zijn.... tx! 
0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Alepou,

Bedankt voor jouw bericht. Het is zuur om te lezen wat er is gebeurt. Foto's van goede herinneringen zijn heel kostbaar. Voor persoonlijk gebruik, zoals foto's gebruik ik behalve Samsung Cloud ook Dropbox. Voor mijn studie gebruik ik Onedrive en Google Drive (omdat zo de docenten documenten delen). Met alle heb ik een goede ervaring mee. Je kan het beste op internet reviews lezen om te weten welke beste bij je past, ook op het gebied van gebruikersinterface.

Laat weten of je er zo uitkomt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Alepou
Journeyman
Opties
Hallo, Samsung Cloud en Google Foto's, Drive staan beide overvol met de weinige foto's en docs die ik nog over heb. Is het echt de moeite om inhoud in je Cloud bij te kopen? En als je Google Cloud koopt, telt dit ook voor Drive?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie,

Vanuit mijn positie kan ik niet zomaar een betaalde dienst aanraden van een ander bedrijf. Je kan op internet en videoplatformen wel reviews hier over vinden. Je kan zelf bepalen of je het de moeite waar gaat vinden. Google Cloud en Drive zijn wel verschillend van elkaar. Drive is meer bestemd voor persoonlijk gebruik. Hier is rekening gehouden met het opslaan en delen van foto's, video's, documenten en audiobestanden.

Google Cloud is meer bestemd voor bedrijven met o.a. een grotere opslag meer meestal is het duurder dan Drive.

Laat weten of je er zo uitkomt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager