Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onverklaarbare melding op s10

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2019 12:18 PM)
3409 Weergaven
KE82
Journeyman
Opties

Sinds een aantal dagen een s10 in bezit, maar nu krijg ik om de minuut een meldingsgeluid zonder  notificatie of bericht. Hoe krijg ik dit weg? Kan iemand mij helpen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KE82
Journeyman
Opties
Heb het op kunnen lossen. Lag aan instellingen van de app data manager. Had er op mijn oude s6 edge echter nooit last van!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @KE82,

Dat is irritant! Kun je eens kijken of onder Instellingen >> Toegankelijkheid >> Geavanceerde instellingen >> Meldingsherinneringen aan staat?

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
KE82
Journeyman
Opties
Heb het op kunnen lossen. Lag aan instellingen van de app data manager. Had er op mijn oude s6 edge echter nooit last van!
0 Likes
Bou2
Student
Opties

Hallo ik heb de s10 nu 2 weken, om de zoveel tijd geeft hij ( harde) piepgeluidjes terwijl er geen melding, update of iets zichtbaars is geweest. Ongeacht of t toestel op stil of dacht staat. Weet iemand wat dit is? Groetjes

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bou2,

Heb je toevallig NFC aanstaan op jouw toestel en zit hij in een hoesje waar je ook je OV of bankpas in bewaart?

rsz-846676
0 Likes
Bou2
Student
Opties
Nee en nee s nachts terwijl hij op trillen staat gaat de riedel soms 1x hard over ( geen melding of bericht te zien)
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is gek! Ik zie op de US Community de volgende tip:

Ga naar Instellingen > Toegankelijkheid > Meldingsherinneringen -> Schakel deze uit. 

rsz-846676
0 Likes
Bou2
Student
Opties
Hoi dat stond vanaf t begin al allemaal uit 😞 hoe kan t dat als mijn telefoon s nachts op trillen of stil staat, tóch die harde riedel kán geven?
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Bou2,

Staat je mediavolume ook uit? Het zou kunnen dat een geïnstalleerde app je mediavolume gebruikt om alnog iets af te spelen.

kevin-sig
0 Likes
Bou2
Student
Opties

Nu dit als ik wil reageren Screenshot_20190827-172917_Chrome.jpg

0 Likes