Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Onbedoeld aanraken melding

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2019 12:30 AM)
33186 Weergaven
RoFe
First Poster
Opties

Mijn S10e start met een scherm dat beschermt tegen onbedoeld aanraken. Ik moet dit scherm eerst activeren en wegvegen voordat ik bij het aanmeldscherm beland, waar ik kan inloggen. Ik wil dit beschermingsscherm weg hebben en heb daarom onder instellingen-display-de optie 'bescherming tegen onbedoeld aanraken' uitgezet. Er veranderd echter niets! Is dit een bekend foutje?

0 Likes
18 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Kan je er eens een foto van maken? Of een video?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
RoFe
First Poster
Opties

Screenshot_20191117-220208_Settings.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik bedoel het scherm wat jij telkens krijgt. Dit is alleen bedoeld om aanrakingen in een tas of broekzak ofzo tegen te gaan.. deze optie kun je het beste aan laten.
0 Likes
RoFe
First Poster
Opties

Ik heb deze optie juist uitgeschakeld omdat ik dat scherm niet wil! Maar dat lukt niet! Bug?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Welke scherm??? Wees eens duidelijk aub. Plaats een foto van het scherm wat jij bedoelt dat je dus niet wilt hebben. Kijk eens bij Instellingen > Vergrendelscherm > Type schermvergrendeling.
0 Likes
RoFe
First Poster
Opties

Rustig superuser, we hebben het gewoon over hetzelfde scherm hoor nl. het allereerste scherm dat na dubbel tappen actief wordt en je beschermt tegen onbedoeld aanraken. 

0 Likes
BavieSGS6
First Poster
Opties

Dit scherm.Dit scherm.

Ik vermoed dit scherm. Ik heb er ook last van. Vooral als het schemer is. Gebeurt erg vaak, waardoor het vervelend wordt. Is geen bug, maar een erg gevoelige optie. Zou fijn zijn als het minder vaak opkomt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt de functie natuurlijk ook uitschakelen bij Instellingen -> Display -> Bescherming tegen onbedoeld aanraken. 

rsz-846676
0 Likes
RoFe
First Poster
Opties

Dat heb ik gedaan maar dat werkt niet.

0 Likes