Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update werkt power on/off knop niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2021 11:39 AM)
1354 Weergaven
DorienVB
Apprentice
Opties
Na de update van mijn s21 daarnet, kan ik de knop om de power off/on knop niet meer gebruiken. Concreet betekent dit dat ondanks dat mijn gsm aan is, ik het scherm niet kan vergrendelen of ontgrendelen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DorienVB
Apprentice
Opties
Die knop werkte dus een aantal uur niet meer. Uiteindelijk is de gsm volledig vastgelopen, paar keer volledig heropgestart, en nu lijkt het terug te werken zoals vroeger. Het dubbel klikken op het scherm wist ik niet, hopelijk heb ik die info niet nodig gezien dit hopelijk niet meer gebeurt 😁 merci!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
najoangel
Helping Hand
Opties
Normaal kan je met 2 vingers tikken op het scherm en jou scherm gaat aan
0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Je hebt de knop voor de volume en eronder 1 knop klik op de onderste knop 1 maal en scherm gaat aan of uit
0 Likes
Oplossing
DorienVB
Apprentice
Opties
Die knop werkte dus een aantal uur niet meer. Uiteindelijk is de gsm volledig vastgelopen, paar keer volledig heropgestart, en nu lijkt het terug te werken zoals vroeger. Het dubbel klikken op het scherm wist ik niet, hopelijk heb ik die info niet nodig gezien dit hopelijk niet meer gebeurt 😁 merci!
najoangel
Helping Hand
Opties
Ga naar instellingen en dan vergrendel scherm

Screenshot_20210403-154225_Settings_12881.jpg

Screenshot_20210403-154155_Settings_12878.jpg

Screenshot_20210403-154311_Settings_12883.jpg

0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Succes
0 Likes
DorienVB
Apprentice
Opties
Ah de update heeft mogelijks initieel mijn instellingen verandert, oké! Deze ga ik ook zeker onthouden
0 Likes
najoangel
Helping Hand
Opties
Ja is zekers anders maar met zoeken gaat je het wel vinden
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Altijd na een update je toestel heropstarten ...
0 Likes
Tricke
First Poster
Opties
Na de laatste update werkt de keuzeknop voor het versturen van berichten niet meer. Hopelijk wordt dit snel opgelost want dit is niet werkbaar indien je een privé en een professionele sim kaart gebruikt in je gsm toestel. Het gebruik van de dubbele kaart om te bellen is er ook niet op verbeterd. Ik ben niet tevreden na deze laatste aanpassing.
0 Likes