Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

Originalthema:

Mobiel nummer geblokkeerd

(Thema erstellt am: vor 3 Wochen)
209 Anzeigen

Ich habe dieses Problem auch

Els38
Pioneer
Optionen
Vandaag werd ik door een onbekend mobiel nummer gebeld wat ik na opnemen ook snel afsloot en blokkeerde. Blijft het geblokkeerde mobiele nummer bewaard bij Nummers blokkeren in de Telefoon app wat ik in de S21 FE heb?

image

0 Likes

1 Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lösung
Ajay-A
Community Manager
Optionen

Hallo @Els38,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag verder. Wanneer je in WhatsApp iemand blokkeert krijg je geen WhatsApp berichten meer binnen van die persoon. Wanneer jullie samen in een groepschat zit, dan kan je elkaars berichten wel nog zien in die gesprek. Kom je er zo uit?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

0 Likes
7 Antworten
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Goedemiddag,

Ja dit blijft erin staan totdat je het eruit haalt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Pioneer
Optionen
Ga ik niet doen want dan kan ik nog een keer door dat onbekende mobiele nummer gebeld worden, toch?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Optionen
Je moet het erin laten staan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Pioneer
Optionen
Ik vroeg het uit veiligheid. Want vroeger gooide ik een onbekend mobiel nummer wat geblokkeerd was weg bij Geblokkeerde nummers. Een risico. Gelukkig gebeurde er niks daarna. Maar dit keer ben ik gealarmeerd en leer ik ervan voor het geval ik de volgende keer een onbekend buitenlands telefoontje krijg. Dan is het ook niet opnemen, blokkeren en niet verwijderen. Zodat ik niet extra kosten buiten de bundel van KPN betaal. Overige kosten worden dat genoemd.
Els38
Pioneer
Optionen
In Whatsapp heb ik een onbekend nummer en bericht gekregen. Ik heb het geblokkeerd en ga de chat verwijderen en dan krijg ik van dat onbekende mobiele nummer geen Whatsapp berichten meer?1745500643289.jpg1745500699535.jpg
0 Likes
Lösung
Ajay-A
Community Manager
Optionen

Hallo @Els38,

Dat is een goede vraag! Ik help je graag verder. Wanneer je in WhatsApp iemand blokkeert krijg je geen WhatsApp berichten meer binnen van die persoon. Wanneer jullie samen in een groepschat zit, dan kan je elkaars berichten wel nog zien in die gesprek. Kom je er zo uit?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Els38
Pioneer
Optionen
Helemaal goed. Maar omdat die persoon een onbekende was krijg ik geen berichtjes meer en heb ik het onbekende nummer in de lijst met geblokkeerde personen van Whatsapp gelukkig.1745570635704.jpg