Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mijn Samsung in Amerika gebruiken

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2019 09:14 AM)
3461 Weergaven
bram101
Apprentice
Opties

Hallo 

Ik heb een Samsung S9 SM-G960F in Nederland gekocht. Nu ga ik binnenkort naar Amerika (Florida). Mijn vraag is: kan ik dit toestel daar gebruiken met mijn TELE2 simkaart of moet (of kan) ik een Amerikaanse simkaart  kopen? 

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Bram 

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja hoor die kan je gewoon gebruiken met Tele2, let wel op dat je of een bundel aanschaft voor buitenland internet of internet uitzet als je daar bent anders word het een duur grapje!

https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/verenigde-staten/
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kan idd ook een simkaartje kopen daar, alleen moet je zeker weten dat jou toestel simlockvrij is en ook de regiolock eraf is. Normaal gesproken gaat de lock eraf als je in het land waar je het toestel gekocht hebt langer dan 5min ermee belt. Maar heb vaker mee gemaakt dat dit niet 100% werkt. Zo een code aanvragen duurt een aantal weken, ik weet niet wanneer je gaat maar je zou deze aan kunnen vragen eventueel maar reken op zeker 6 weken.. En anders gewoon een bundel nemen en zorgen dat je zaken zoals youtube en social media met wifi in je hotel/appartement doet en de rest met je databundel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ja hoor die kan je gewoon gebruiken met Tele2, let wel op dat je of een bundel aanschaft voor buitenland internet of internet uitzet als je daar bent anders word het een duur grapje!

https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/verenigde-staten/
bram101
Apprentice
Opties

Hallo Rohit

Dank je voor je snelle antwoord, de prijzen zijn inderdaag hoog. Is het mogelijk om een prepaid sim only voor 1 maand in Florida te kopen? Ik zie bijvoorbeeld dat Straight Talk een aardige aanbieding heeft. Zou deze simkaart werken in de Samsung?  

bedankt

Bram

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kan idd ook een simkaartje kopen daar, alleen moet je zeker weten dat jou toestel simlockvrij is en ook de regiolock eraf is. Normaal gesproken gaat de lock eraf als je in het land waar je het toestel gekocht hebt langer dan 5min ermee belt. Maar heb vaker mee gemaakt dat dit niet 100% werkt. Zo een code aanvragen duurt een aantal weken, ik weet niet wanneer je gaat maar je zou deze aan kunnen vragen eventueel maar reken op zeker 6 weken.. En anders gewoon een bundel nemen en zorgen dat je zaken zoals youtube en social media met wifi in je hotel/appartement doet en de rest met je databundel.
klinkie
First Poster
Opties

Geld dit ook voor een S7? Want ik lees dat oude telefoons niet geschikt zijn voor het Amerikaanse netwerk.  Als ik samsung helpdesk bel hebben ze het alleen over dat regio lock. Nou lijkt het mij dat een oude telefoon meer kans heeft geen regio lock meer te hebben omdat hij veel vaker en langer gebruikt is dan een nieuwe telefoon.
Gaat die waarschuwing dan over iets anders? Wie weet daar meer over?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@klinkie, wil je een Nederlands toestel gebruiken met een Amerikaanse SIM-kaart?

rsz-846676
0 Likes
klinkie
First Poster
Opties

Ik ben inmiddels terug en kon mijn telefoon gebruiken daar al was de receptie op mijn oude telefoon slechter dan op die van medereizigers met een nieuw toestel. Dank voor je antwoord.

0 Likes