Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

micro sd kaart vol, maar geen idee met wat.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2020 01:35 PM)
388 Weergaven
KuiperT
Explorer
Opties

Screenshot_20200202-125507_Device_care[1].jpg20200202_132531[1].jpgIk heb een probleem met mijn micro sd kaart. De kaart blijkt helemaal vol te zitten, terwijl er geen foto's, documenten of apps op staan. Ik snap er niks van en weet ook niet hoe ik dit kan herstellen. Als ik de sd kaart via de latop bekijk, dan staan er 4 mapjes op: Android - DCIM - Lost.Dir en System Volume Information. Als ik ieder mapje aanklik en naar "eigenschappen" ga, geeft deze qua grootte 0 bytes aan. De enige map met inhoud is de map "Android" en dan de submap "Data". Hierin staan 156 mapjes, maar geen idee wat dit is. En ik durf ook niet zomaar de map te legen, omdat ik bang ben dat dit gevolgen heeft voor de inhoud van de telefoon. Dat apps. het bijv. niet meer doen ofzo. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat de sd kaart vol zit, terwijl er feitelijks niks op staat? Alvasrt bedankt! 

0 Likes
1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @KuiperT,

Jouw toestel blijft werken als je de SD-kaart formatteert. Je kan de SD-kaart nog in een PC of laptop doen om te kijken of er nog bestanden op staan.

rsz-846676
0 Likes