Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding simkaartvak controleren

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2022 05:20 PM)
966 Weergaven
scek3nsoo
Student
Opties
Steeds ontvang ik de melding dat ik de simkaartvak moet controleren. Ik heb een e-sim. Nu net een fysieke simkaart erin gestopt en de telefoon 'ziet' geen simkaart. Herkent iemand deze melding of dit probleem? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vreemd! Misschien even langs een servicepunt gaan en het aan hun laten zien. Hun kunnen eventueel een nieuwe tray bestellen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je een screenshot van deze melding?
scek3nsoo
Student
Opties
Goedemiddag, dit is wat ik steeds zie. Op het moment dat er een fysieke simkaart in gaat gebeurt er ook niks. Screenshot_20220729-111254_Call settings.jpgScreenshot_20220729-120516_Call settings.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zit de simtray er wel goed in? Misschien even eruit halen en er goed in stoppen.
0 Likes
scek3nsoo
Student
Opties
Hi! Jazeker. Die zit er goed in. Het ene moment ontvang ik die melding en het andere moment gaat het even goed. Simkaart aan beide kanten geprobeerd in de simtray, maar hij pakt hem niet.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vreemd! Misschien even langs een servicepunt gaan en het aan hun laten zien. Hun kunnen eventueel een nieuwe tray bestellen.
0 Likes
rdvtx2
Journeyman
Opties
Ik heb dit probleem ook. Had je nog een oplossing van het servicepunt?
0 Likes
scek3nsoo
Student
Opties
Ik heb m'n telefoon laten opsturen toen. Na drie dagen terug gekregen en het probleem was nog steeds. Vervolgens naar het servicepunt in Rotterdam geweest om vervolgens naar huis gestuurd te worden, omdat het volgens meneer niet kon omdat zogenaamd het hele toestel was gemaakt. Lang verhaal kort.. m'n toestel werkt alleen nog ZONDER simtray :smiling-face:
0 Likes
rdvtx2
Journeyman
Opties
Das balen, maar zonder simtray zeurt ie dus niet. Dat ga ik proberen
0 Likes
scek3nsoo
Student
Opties
Ja klopt! Dus een E-sim downloaden en dan werkt het! :smiling-face: succes!
0 Likes