Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Krassen op S10 screenprotector

(Onderwerp aangemaakt op: 17-08-2019 06:45 AM)
1688 Weergaven
Csrijke
First Poster
Opties

Ik heb inmiddels zo'n 2 maanden mijn S10 en ben er superblij mee alleen zit de screenprotector vol krassen en waardoor dit komt dat weet ik niet. Wat kan ik hier tegen doen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Krassen worden meestal veroorzaakt door stof en kleine zand/rotzooi deeltjes of in je broek of tas etc. of door je nagels. Je kunt deze bijvoorbeeld bij een Servicepunt laten vervangen of bij de Mediamarkt. Of ze bij een servicepunt er geld voor vragen weet ik niet dat is denk ik ook afhankelijk van de staat van het toestel en de krassen. Ik heb hem nu ongeveer een half jaartje en heb er ook wat krasjes op.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Krassen worden meestal veroorzaakt door stof en kleine zand/rotzooi deeltjes of in je broek of tas etc. of door je nagels. Je kunt deze bijvoorbeeld bij een Servicepunt laten vervangen of bij de Mediamarkt. Of ze bij een servicepunt er geld voor vragen weet ik niet dat is denk ik ook afhankelijk van de staat van het toestel en de krassen. Ik heb hem nu ongeveer een half jaartje en heb er ook wat krasjes op.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
twilightlover12
Explorer
Opties

hey ik heb ook de samsung s10 al 1maandje ondertussen ma in het scherm zit een camera he ma heb je da ook als je buiten of in de zon bent dat je zo een schuine wit streep hebt helemaal vanboven op de zwarte rand

0 Likes
twilightlover12
Explorer
Opties

hallo ik heb ook de samsung s10 al 1 maand nu en in het scherm zit toch een camera he heb je da ook als je buiten of in de zon zijt da je zo een schuine witte streep ziet helemaal bovenaan? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nogmaals, als je het zeker wilt weten, stuur dan een foto mee. Één bericht/topic is overigens voldoende.

rsz-846676
0 Likes
twilightlover12
Explorer
Opties

als ik een foto ervan wil maken zie je da nie raar

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mocht je het zeker willen weten, ga er dan eens mee langs de verkoper of een servicepunt van ons.

rsz-846676
0 Likes