Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Krakend/ploppend geluid opnemen video's S10+

(Onderwerp aangemaakt op: 04-05-2019 08:44 PM)
1335 Weergaven
The-Notorious
Explorer
Opties
Hallo, Sinds de laatste update op mijn Galaxy S10+ heb ik een krakend/ploppend geluid bij mijn video opnamens. Erg irritant. Weet iemand wat dit kan zijn en is er een oplossing voor? alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
The-Notorious
Explorer
Opties
Nee vaak als ik alleen geluid record dan leg ik de telefoon ook neer, geen raar geluid, wat me dus aan het denken zette en ging letten hoe ik het toestel vasthield tijdens het filmen.. en toen was het issue eigenlijk al snel gevonden... bij het filmen blokkeerde 1 van mijn vingers gewoon de onderste mic elke keer.. haha, dom dat ik dit zelf niet eerder had getest want als ik hem anders vast pak maakt hij het geluid niet en klinkt alles prima! kwestie van wennen hoe ik hem vasthoudt dus :smiling-face: bedankt voor je reacties en deze mag afgemeld worden als opgelost!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is apart! Als je de video naar iemand stuurt, heeft deze persoon dan ook dit geluid?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
The-Notorious
Explorer
Opties

Bedankt voor je bericht, ja als ik de video naar iemand verstuur en die bekijkt hem hoor je hetzelfde geluid.. wat me wel opvalt is dat als je veel geluid hebt bij het opnemen dan lijkt het weg te zijn maar als er een stilte valt dat begint het weer. Ook heb ik video's waar het compleet stil is, maar wanneer je hem afspeelt krijg je dit krakend geluid. Ook lijkt het af en toe net alsof het heel hard waait op de video terwijl het gewoon binnen is opgenomen. je kunt het geluid goed vergelijken met een soort houtkachel dat staat te branden.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Duidelijk. Dan lijkt het de microfoon te zijn. Als je een opname afspeelt via de geluidsrecoder, hoor je dit dan ook?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Oplossing
The-Notorious
Explorer
Opties
Nee vaak als ik alleen geluid record dan leg ik de telefoon ook neer, geen raar geluid, wat me dus aan het denken zette en ging letten hoe ik het toestel vasthield tijdens het filmen.. en toen was het issue eigenlijk al snel gevonden... bij het filmen blokkeerde 1 van mijn vingers gewoon de onderste mic elke keer.. haha, dom dat ik dit zelf niet eerder had getest want als ik hem anders vast pak maakt hij het geluid niet en klinkt alles prima! kwestie van wennen hoe ik hem vasthoudt dus :smiling-face: bedankt voor je reacties en deze mag afgemeld worden als opgelost!
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Haha, fijn dat het zo opgelost kan worden 😉

---------
Signature-Note10
0 Likes