Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klein gaatje in frontscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2020 08:12 PM)
1619 Weergaven
Sir_Gino
Journeyman
Opties

Mijn Galaxy S20 Ultra is net een maand oud als ik 's ochtends wakker word en een klein gaatje, ter grootte van een speldekop op het frontdisplay zie. Toestel zelf zit in een Book-cover-etui, wordt ver van vuil, stof en zeker puntige voorwerpen (zoals sleutels) gehouden en toch is er dat gaatje. Heeft iemand dit nog meegemaakt? Wordt dit onder garantie hersteld of is het voor eigen rekening? Via de whatsapp van de klantendienst word je ook niet veel wijzer... Hun advies is, stuur het toestel even binnen dat onze monteur er even naar kan kijken... Nergens een kostprijs te vinden als ik zou beslissen het (nog) niet te laten repareren. Waar is die verdomde FAQ over de Ophaal- en reparatiedienst?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Als je goed kijkt zie je langs de rand een 2de rand zitten zegmaar. Dat is de folie die erop zit. Zie foto voor verduidelijkingScreenshot_20200713-211931_Chrome.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Sir_Gino
Journeyman
Opties

Allright, dat is gelukt! Folie weg, gaatje ook weg! Thanks you guys! Domme ik...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Sir_Gino,

Uiteindelijk kan alleen een opgeleide monteur bepalen of het zelf veroorzaakte schade is, en dus niet onder de garantie valt, of dat het een fabricagefout is, en dus wel onder de garantie valt. Woon je toevallig in de buurt van een servicelocatie? Dan kun je er vrij snel achter komen of het onder de garantie valt en zo nee, wat je ervoor kwijt zal zijn, door daar even naar binnen te lopen. Een vriendelijke servicemedewerker helpt je dan graag!

kevin-sig
Sir_Gino
Journeyman
Opties

Hey KevinW

Bedankt voor de info, ik denk dat ik in het weekend richting Antwerpen of Wijnegem ga en em ff laat bekijken.

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

@Sir_Gino Kan je er misschien een foto van maken? Als je een afspraak maakt via https://www.samsung.com/be/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/ dan wordt jouw toestel in een uur tijd gerepareerd. Mocht het zo zijn dat er zichtbaar geconstateerd wordt zijn de kosten voor het vervangen van het display €269.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Post een foto hier dan kunnen we zien wat voor schade het is.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Sir_Gino
Journeyman
Opties

IMG-20200707-WA0000.jpg

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Ah dat is gelukkig geen schade aan het scherm! Er zit namelijk een bescherm folie op het scherm die je eraf kan halen! 

Geen schade dus!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Daar lijkt het inderdaad op ja,  pff als je zo'n gat in het scherm zou hebben zou je zelf voor de kosten opdraaien.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Sir_Gino
Journeyman
Opties

Eigenaardig, maar hoe krijg ik die folie er dan vanaf? Ik heb al aan de zijkanten zitten proberen, maar niets lukt...

0 Likes
Oplossing
Stef1411
Voyager
Opties

Als je goed kijkt zie je langs de rand een 2de rand zitten zegmaar. Dat is de folie die erop zit. Zie foto voor verduidelijkingScreenshot_20200713-211931_Chrome.jpg

0 Likes