op 24-02-2020 04:24 AM
Hallo
Ik heb samsung s10plus. dat is de eerste keer een probleem die op mijn gsm voorkomt. probleem is ik krijg melding maar mijn gsm staat in trill mode , als er een bericht of whatsapp of andere meldingen komt, ik krijg dan geen trill. maar als ik op geluid mode gaat alles werkt perfect, op het trill mode is meldingen stil. ik kan geen enkel meldingen weten dat ze gekomen is op mijn gsm. ik moet telkens naar mijn gsm kijken of er melding is en dat is irriterend. Ik heb alles gedaan whatsapp verwijderd , fabriek instelling gedaan , safe mode geprobeerd, melding instellingen gecontroleerd , app melding instellingen gecontroleerd, powersaving instellingen gecontroleerd, alles over power saving achtergrond gecontroleerd ik heb alles gedaan maar toch is niet opgelost. dit probleem is vandaag gekomen, op vorige update was er geen probleem. ik heb alle videos gekeken op youtube om deze probleem te fixen maar toch is het niet opgelost. kan er iemand mij helpen?
vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-02-2020 03:48 AM
Hoi, kevin
Het is opgelost, ik heb instelling gerest op mijn gsm, nu krijg ik wel trillende berichten en whatsapp(meldingen). Maar ik weet niet of dat de probleem terug gaat komen.
op 24-02-2020 08:51 AM
op 25-02-2020 03:48 AM
Hoi, kevin
Het is opgelost, ik heb instelling gerest op mijn gsm, nu krijg ik wel trillende berichten en whatsapp(meldingen). Maar ik weet niet of dat de probleem terug gaat komen.