Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

IMEI nummer en EAN code opsturen ivb met de teruggave actie

(Onderwerp aangemaakt op: 12-03-2018 08:41 PM)
27580 Weergaven
Donnie40
First Poster
Opties

Goedendag

Mijn vriendin heeft onlangs haar nieuwe samsung s9 binnengekregen en doet ook mee met de teruggave actie van samsung,ze heeft het retourformulier retour gekregen van samsung met daarin een opvallende regel namelijk,

De originele streepjescode als uitsnede van de verpakking met de EAN en het IMEI nummer,het gaat hier neem ik aan om het nieuwe toestel?het is namelijk nogal omslachtig om de sticker uit te snijden uit de best wel harde verpakking,lijkt mij nou niet echt logisch,enig idee of hier nog een andere oplossing voor is?

Groet Donald

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @SteefR1,

De EAN code moet op de streepjescode op de doos staan.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Donald,

Het lijkt me het beste om de sticker gewoon eruit te snijden zoals in de voorwaarden staat. Als je het op een andere manier probeert en de sticker beschadigt waardoor de gegevens onleesbaar worden, dan ben je nog verder van huis.

kevin-sig
0 Likes
Donnie40
First Poster
Opties

Let wel,het karton van het doosje waar de sticker op zit is behoorlijk hard,daarin snijden is nogal een gevaarlijke bezigheid,het stickertje verwijderen betekent dat deze gaat scheuren,óók niet echt handig....wellicht in het vervolg iets anders bedenken om de sticker simpeler te kunnen verwijderen dan deze omslachtige manier

0 Likes
RoyJanssen
First Poster
Opties

Ik zou hier ook graag een antwoord op willen moet het van het nieuwe toestel of van het oude?

0 Likes
Donnie40
First Poster
Opties

Het gaat om het nieuwe toestel

0 Likes
Quinten
First Poster
Opties

kan je er geen foto van maken en dat dan uitprinten?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is niet mogelijk. @Quinten

Er wordt echt gevraagd om het uit te knippen.

rsz-846676
Ward87
Explorer
Opties

@BruceH

Ik heb 9 dagen geleden mijn S7 opgestuurd met een uitgeprintte foto van de IMEI-code van mijn S9. Ik vond het namelijk nogal een vreemde bedoeling om gelijk de verpakking van mijn S9 kapot te knippen. Betekent dit dat ik de €250 van mijn S7 kan vergeten? Ik heb namelijk nog niets van Samsung gehoord. Niet eens een ontvangstbevestiging. Kan ik niet alsnog de stikker uitknippen en er achteraan sturen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

In dit geval krijg je nadat alles is ontvangen en geregistreerd een mail waarin gevraagd wordt de originele streepjescode toch nog op te sturen. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Ward87
Explorer
Opties

Bedankt Nick!

0 Likes