Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

hoe verwijder je bigsby en de andere samsung apps?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2020 08:53 PM)
698 Weergaven
k-sam-sung
Journeyman
Opties

Niemand heeft een oplossing om bigsby te verwijderen?

Samsung reageert helemaal niet.

Hoe kan je een kale android op een samsung telefoon krijgen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Als je een "kale" Android wil, moet je geen Samsung nemen. Dan ga je bijv. voor een Google Pixel, bijna alle andere aanbieders gooien hun eigen schil eroverheen. Wil je zoveel mogelijk uitschakelen, gebruik dan de tip van PAnonemous.

Een andere oplossing is rooten en een andere rom flashen. Daarvoor moet je op XDA zijn, al betwijfel ik of er veel voor de S10 en zijn versies te vinden is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Download package disabler pro en zet alles van bixby uit en de onderdelen van samsung die je niet wilt. Werkt perfect.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-s20-s20-ultra/galaxy-s20u-batterijduur-verbeteren/m-p...

Staat ook in mijn guide.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Als je een "kale" Android wil, moet je geen Samsung nemen. Dan ga je bijv. voor een Google Pixel, bijna alle andere aanbieders gooien hun eigen schil eroverheen. Wil je zoveel mogelijk uitschakelen, gebruik dan de tip van PAnonemous.

Een andere oplossing is rooten en een andere rom flashen. Daarvoor moet je op XDA zijn, al betwijfel ik of er veel voor de S10 en zijn versies te vinden is.

0 Likes
Totaal123
Student
Opties
klopt, heb ik ook sinds deze week en het is zo prettig.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Samsung telefoons zijn stukken fijner om mee te werken dan bijv pixel telefoons.  Package disabeler is de beste optie

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes