op 10-02-2021 06:22 PM
Ik wil graag de Samsung S21 Ultra kopen maar stuit op grote verschillen NL en US prijs en opties.
Op de Amerikaanse site die ik toevallig te zien kreeg kan ik de S21 Ultra 256GB kopen voor 1249,99 dollar en krijg ik ook nog 100 dollar instant credit, op de Nederlandse site kost dit 1299 euro en zonder credit (alleen bij leasen); de dollar koers maakt het verschil nog groter omdat de telefoon dan in euro 1039 kost. Dit vindt ik een enorm verschil. Waarom krijgen Amerikanen dit veel gunstiger dan Europeanen??? Is er nog iets mogelijk (korting)?
Groet van een trouwe Samsung klant.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-02-2021 09:21 AM
Hi @BArts3112,
Daar zijn ongetwijfeld een hoop redenen voor. Wel krijg je momenteel de Galaxy Buds Live of Galaxy Buds Pro en een Galaxy SmartTag
bij aankoop van een Galaxy S21 Series 5G 😉
Stuur mij even een privebericht, dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen.
op 10-02-2021 08:19 PM
En dan krijgen de Amerikanen ook nog eens de Snapdragon processor in plaats van de Exynoss in Europa.
op 12-02-2021 09:21 AM
Hi @BArts3112,
Daar zijn ongetwijfeld een hoop redenen voor. Wel krijg je momenteel de Galaxy Buds Live of Galaxy Buds Pro en een Galaxy SmartTag
bij aankoop van een Galaxy S21 Series 5G 😉
Stuur mij even een privebericht, dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen.
op 12-02-2021 10:24 AM
Hiervan is deze generatie weinig tot geen verschil meer te bespeuren, i.t.t. vorig jaar
op 14-02-2021 07:32 PM
Bedankt, ik ben nog aan het vergelijken en nadenken. De US versie heeft ook een andere chip en die snapdragon chip levert ook veel betere foto's op zag ik op een test bij YouTube. Ik wil graag de allerbeste fototelefoon en geen concessies voor die hoge prijs, maar ik heb geen creditcard ofzo. Kan ik de U S versie kopen en werkt die gewoon in Europa?
Waarom doet Samsung dit eigenlijk alle andere merken telefoons hebben volgens mij gewoon precies hetzelfde in elk land, zo krijg je onoverkoombare verschillen tussen landen en dat vindt ik niet eerlijk, zeker niet bij zo'n hoge aankoopprijs (zoals ik al zei, ik wil het allerbeste dat ik kan krijgen dan, vooral op cameragebied).
18-02-2021 10:32 AM - bewerkt 18-02-2021 10:32 AM
op 18-02-2021 10:48 AM
Oké, ik hoop het ook (daarom heb ik vorig jaar ook nog niet de S20 Ultra gekocht). Ik heb hem besteld en ga hem uitproberen (vooral de fotocamera en dan met name de zoomcamera [want daar wil ik hem voor hebben zodat mijn oude losse camera weg kan]), als dat goed bevalt dan hou ik hem (moet er wel super tevreden mee zijn want het is veel geld).
Al vindt ik het nog steeds raar en niet zo eerlijk dat er zo'n verschillen bestaan tussen verschillende landen voor exact dezelfde telefoon.
18-02-2021 10:56 AM - bewerkt 18-02-2021 10:59 AM
Hier vind je in mij ook een medestander, ik vind dat élk verschil in kwaliteit onder het vergrootglas moet liggen, zeker als er dezelfde prijs voor wordt gevraagd. Maar de kwaliteit van de camera is in dit geval, naar mijn mening, niet zozeer de één is wezenlijk beter dan de ander, maar wat kleine verschillen in verschillende omstandigheden. Maar dat zullen de fotografen onder ons beter weten te vertellen dan ik
De prestaties tussen de Exynos en Snapdragon van de S20 reeks is inderdaad wel veel over te vertellen, maar da's een ander topic.
In ieder geval, veel plezier met je S21 Ultra!
op 03-07-2022 08:40 PM
Volgens mij betaal je ook nog btw in Nederland en ik Amerika niet